یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد هم این اقدام با کلید واژه «سیاه نمایی» در دستور کار قرار گرفت. به عبارت ساده‌تر حالا سیاه نمایی دهه 80 دولت نهم با نام اخباری با آثار «سوء اجتماعی» ظهور و بروز پیدا کرده است

خبرگزاری دانا

امروز بخش فرهنگ و هنر کمترین بودجه کشور را به خود اختصاص داده است و ما این کم کاری را در کف خیابان می بینیم.

وب‌گاه عصر ایران

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر مکلف اسرائیل در تلاش است عربستان را وارد «توافق ابراهیم» کند، اما به گفته منابع آگاه، شانس چندانی در این زمینه وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال ال احمد بیان کرد: در بخش «مستندنگاری» 690 اثر به دبیرخانه جایزه رسید که نسبت به دوره گذشته با 361 اثر رسیده، رشد 91 درصدی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر علمی پانزدهمین دوره جایزه جلال گفت: در بخش مستندنگاری 690 اثر به دبیرخانه جایزه رسید که نسبت به دوره گذشته رشد 91 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه الف

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از دستور دادستانی برای ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ به شعاع 800 متری این فرودگاه خبر داد.

وب‌گاه منیبان

در پی درگذشت عباس شیبانی از پیشکسوتان نهضت اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی درگذشت دکتر عباس شیبانی از پیشکسوتان نهضت اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ناظر دیدار آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان از تلاش برای برگزاری این مسابقه خبر داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر شورای نگهبان در پیام تسلیتی که برای درگذشت عباس شیبانی منتشر کرد، از آن مرحوم به عنوان مجاهد انقلابی یاد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: در پی درگذشت دکتر عباس شیبانی از پیشکسوتان نهضت اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

خبرگزاری مهر

روابط عمومی فرودگاه ها گفت: روز سوم دی ماه هوای کشور بارانی و برفی است ولی با این شرایط پروازها بدون تاخیر انجام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در معابر خبر داد و گفت: بخش زیادی از این ترافیک بدلیل بارش باران و برف است و مردم باید ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل ونقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

خبرگزاری دانا

در اینکه مسئله حجاب از ضروری‌ترین احکام الهی بوده هیچ شکی نیست و اتفاقا باید هم بر مسئله حجاب توجه بیشتری کرد. اما در این رابطه باید الگوی صحیح کنش اجتماعی مبنی بر رعایت اعتدال سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهور نسبت به شیوع مجدد ویروس کرونا هشدار داد.