یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بندر امام‌خمینی گفت: علی رغم آنکه امکان بارگیری روزانه بیش از 50 هزارتن فراهم شده، اما سهم حمل ونقل ریلی در این بخش کمتر از 15 درصد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اداره آمار عربستان سعودی اعلام کرد که درآمد ناشی از صادرات نفت عربستان در ماه اکتبر کاهش یافت و به 25 میلیارد و 500 دلار رسید. این میزان درآمد ناشی از صادرات نفت خام و محصولات پالایش شده مانند گازوئیل بوده است. این آمار پایین‌ترین درآمد نفتی عربستان از ماه فوریه را نشان می‌دهد و حاکی از آسیب دیدن بازار نفت از ضعف اقتصاد دنیا و تورم بالاست. به...

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بهره برداری از 2 خط معاینه فنی مکانیزه ویژه موتورسیکلت در هفته جاری خبر داد.‌

خبرگزاری تسنیم

احتمال تعویق یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال وجود دارد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت «عباس شیبانی» را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از دستور دادستانی برای ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ به شعاع 800 متری این فرودگاه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن ترومبوز و هموستاز ایران اعلام کرد: اولین و تنها داروی تزریقی زیر جلدی برای پیشگیری (Prophylaxis) از خونریزی در بیماران مبتلا به هموفیلی A وارد کشور شد.

وب‌گاه فرارو

افکار عمومی در سال‌های اخیر نسبت به حضور زنان در صندلی‌های شورای شهر، پارلمان تصمیم‌گیر شهری نیز حساس‌تر شده است. اصلاح‌طلبان شش‌زن را با خود در شورای‌شهر همراه کردند و اصولگرا‌ها در شورای پنجم، چهارزن.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «باراک اوباما» رییس جمهور سابق آمریکا فهرستی از 17 فیلم برتر محبوبش در سال 2022 میلادی را با حضور دو 2 فیلم ایرانی منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

آیت الله صادقی تهرانی (13051390ش) هم که از شاگردان امام است، در قم و نجف و لبنان، درباره مسأله فلسطین حساس است و حتی سخنرانی هایی درباره جنگ اعراب و اسرائیل انجام می‌دهد.

خبرگزاری دانا

وحدت‌نژاد از وقوع تصادف رانندگی در محور بهبهان_دهدشت با یک نفر فوتی و شش مصدوم در این حادثه خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو فیلم «قهرمان «به کارگرانی اصغر فرهادی و «جاده خاکی» نخستین ساخته بلند پناه پناهی در فهرست بهترین های سال رییس جمهور اسبق آمریکا حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور تعاون وزارت کار با اشاره به تصویب طرح کهکشان تعاون به عنوان یکی از طرح‌های جدید در دولت گفت: طبق این مصوبه، یک‌هزار و 100میلیارد تومان بودجه برای آن مصوب شد که تاکنون چهار استان برای اجرای این طرح نیز هدف گذاری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تماس‌های محرمانه میان بنیامین نتانیاهو و ولیعهد عربستان افشا شد.