یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

اقتدار مفهومی فراتر از قدرت است. قدرت عمدتاً همراه زور و غلبه است و اقتدار بر توانایی‌ها و توانمندی‌ها مستقر و از طریق اقناع و افزایش رضایت‌مندی عمومی پیش می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با دستور معاون دادستانی، مکانی در شعاع 800 متری فرودگاه امام مشخص شده تا رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ از آن برای سرویس‌دهی به مسافران استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تا باندهایی همچون ائتلاف‌های بی‌خاصیت مطرح وجود دارد، گفت‌وگوها فایده‌ای ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

افکار عمومی در سال‌های اخیر نسبت به حضور زنان در صندلی‌های شورای شهر، پارلمان تصمیم‌گیر شهری نیز حساس‌تر شده است. اصلاح‌طلبان شش‌زن را با خود در شورای‌شهر همراه کردند و اصولگرا‌ها در شورای پنجم، چهارزن.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن نامه حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور به شرح زیر است: «حضرت آیت الله جناب آقای دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا با تقدیم سلام احتراماً همانگونه که حتما استحضار دارید دوران سخت شیوع بیماری کویید 19 که به فضل الهی و با درایت و برنامه ریزی‌های مسئولین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به وجود 1200 شرکت دانش‌بنیان در حوزه سلامت گفت: ایران رتبه نخست منطقه در تولید علم و دانش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با دستور معاون دادستانی، مکانی در شعاع 800 متری فرودگاه امام مشخص شده تا رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ از آن برای سرویس‌دهی به مسافران استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی لایحه بودجه 1402 به عنوان مهمترین سند مالی و حقوقی سالانه دولت به تازگی در هیات وزیران به تصویب رسیده است که معاون حقوقی رئیس جمهور درباره وظایف این معاونت در تدوین این لایحه می گوید، اصل کار ما نگاه حقوقی به همه متونی است که در دولت تصویب می شود و در بررسی لایحه بودجه نیز نظرات اعمال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در معابر خبر داد و گفت: بخش زیادی از این ترافیک بدلیل بارش باران و برف است و مردم باید ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل ونقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیر علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد گزارشی از روند چهل و چهار روزه داوری این دوره از جایزه ادبی جلال آل احمد ارائه کرد و گفت: پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال، 17 آبان‌ماه 1401 با برگزاری اولین جلسه گروه مستندنگاری، رسما آغاز به‌کار کرد و تا سی‌اُم آذرماه هیأت داوران بعد از برگزاری جلسات حضوری با بحث و تبادل‌نظر و همچنین مطالعه و کارشناسی...

وب‌گاه ورزش سه

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و گلگهر سیرجان جنگ بین دو قدرت تهاجمی و تدافعی لیگ خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

نظر شهر فرودگاهی امام (ره) هم همین بود که مکانی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ مشخص شود تا مانع فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه نشوند که ساعت‌ها در نوبت برای انجام یک سرویس هستند.