یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت مرحوم عباس شیبانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انجمن ترومبوز و هموستاز ایران، پیمان عشقی ریاست انجمن ترومبوز و هموستاز ایران با اشاره به این نکته که داروی امیسیزوماب جهت پیشگیری از خونریزی در بیماران مبتلا به هموفیلی A در سال 2017 تائیدیه FDA و در سال 2018 تائیدیه EMA را دریافت نموده است، اظهار داشت: داروی فوق در بیش از 115 کشور جهان مجوز مصرف گرفته است که در ایران نیز پس از انجام مطالعات مدل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها طیف قالیباف به دنبال این هستند که پژمان پشمچی‌زاده به عنوان رییس دیوان محاسبات انتخاب شود، گزینه‌ای که چندان در بین نمایندگان مورد اقبال برای رای‌آوری نیست.

وب‌گاه عصر ایران

داروی امیسیزوماب به عنوان اولین داروی تزریقی زیر جلدی برای پیشگیری (Prophylaxis) از خونریزی در بیماران مبتلا به هموفیلی A در سال 2017 تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و در سال 2018 نیز تائیدیه آژانس دارویی اروپا (EMA) را دریافت نموده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اهمیت مبارزه با اقتصاد زیرزمینی (بخش پنهان و آسیب‌رسان) به اقتصاد کشور و مشکلاتی که این روند غیرقانونی برای اقتصاد به وجود می‌آورند گفت: قاچاق کالا موجب عدم تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود و در همین راستا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز سومین نشست بررسی راهکارهای مبارزه با اقتصاد پنهان را برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر زلال قریحه تا 10 دی ماه تمدید و بخش ویژه شعر، نوحه و سرود اقوام ایرانی با گویش‌های محلی اضافه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عامل گرانی دلار از زبان سیاستگذاران پولی و بانکی کشور در ادوار مختلف قابل تامل است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت مرحوم عباس شیبانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مجلس سه معاونت قوه مقننه، ریاست کمیسیون اصل 90، رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد و رییس مرکز پژوهش‌ها را تعیین می‌کند اما علی‌رغم این اختیارات، قالیباف به دنبال تعیین رییس بخشی از مجلس است که نمی‌تواند به طور مستقیم در انتخاب آن اعمال نظر کند؛ دیوان محاسبات.

وب‌گاه عصر ایران

وضعیت فعلی کشور دستپخت جبهه پایداری است و آنها به جای طلبکاری باید پاسخگو باشند. کسانی که هم در دولت حضور دارند و هم در مجلس و دیگر هم نمی‌توانند ادعا کنند تازه از راه رسیده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان در انتشار خاطرات مرحوم ری شهری درباره آیت الله شریعتمداری به فصلی رسیده که به اعتراض مرحوم منتظری اشاره دارد که در ادامه می خوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد درویش زاده در یادداشتی نوشت: در مواد دیگری از قوانین مختلف و نیز در اصول عقلانی وکلی حقوق هم براصل «تناسب جرم و مجازات» تاکید شده به نحوی که این اصل پیشینه‌ای هزار ساله وبیشتر دارد، پس نباید با تاکید بر یک یاچند ماده قانونی و عدم توجه به سایر مواد تکمیلی و پیرامونی ومرتبط با آن ماده؛ موجب اختلال در یادگیری ملی و سازمانی شد، و مصیبت ناشی از ناآرامی های اخیر را دوچندان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سران سرویس جاسوسی موساد که تا چند سال قبل پیشرفت‌های نظامی ایران را انکار می‌کردند، اکنون می‌گویند: ایران قصد دارد تسلیحات پیشرفته به روسیه بفروشد وروسیه هم می‌خواهد تجهیزات پیشرفته نظامی به ایران بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبی، یک کلان شهر مدرن و عربی در خاورمیانه است که جاذبه های دیدنی متعددی دارد. این شهر همراه با جاذبه های قدیمی و جدید، خود برخی از شاهکارهای معماری را در درون خود جای داده است. شهری پر زرق و برق که سرشار از سرگرمی های مختلف و مکان های دیدنی گوناگون است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیوید بارنیه رئیس‌موساد گفت: ایران می‌خواهد ارسال سلاح به روسیه را افزایش دهد. ایران به دنبال تعمیق و توسعه ارسال محموله‌های سلاح پیشرفته به روسیه است. این اتفاق، خطرناک و تهدیدآمیز است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، «بارنیه» که در مقر ریاست جمهوری اسرائیل سخنرانی می‌کرد، گفت: درباره مقاصد آینده ایران برای تعمیق و توسعه ارسال سلاح پیشرفته به روسیه هشدار...