یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر مکلف رژیم صهیونیستی اواخر روز چهارشنبه اعلام کرد که موفق به تشکیل کابینه ائتلافی شده است و زمینه را برای بازگشت به قدرت به عنوان رئیس راست‌گراترین کابینه تل آویو فراهم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتانیاهو اعلام کرده که موفق شده تا کابینه جدید را در تل آویو تشکیل دهد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» به قلم سعید علامیان با استقبال در پویش کتابخوانی «کتاب قهرمان» از سوی انتشارات خط مقدم به چاپ صدم رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات نوشت: گویا تذکر صریح برخی از منتسبان به نهاد رهبری نیز نتوانست به سخنان درشت برخی بزرگواران در جمعه‌ها مؤثر افتد و نرمی و عطوفتی را در سخنانشان جاری کند‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرمسئول کیهان به احتمال از سرگیری مذاکرات برجام واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمی‌دانم زبان نرم و لین که البته از دل نرم و سینه گشاده برمی‌خیزد چه بدی دارد، که اصولاً بر زبان برخی کسان دشوار می‌چرخد؟ و بابِ رفق و مدارا و صبوری که سیره پیامبر رحمت بوده است چه کژی دارد، که بر پاشنه بعضی نمی‌گردد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: گویا تذکر صریح برخی از منتسبان به نهاد رهبری نیز نتوانست به سخنان درشت برخی بزرگواران در جمعه‌ها مؤثر افتد و نرمی و عطوفتی را در سخنانشان جاری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین شریعتمداری روزنامه نگاه حامی ابراهیم رئیسی نسبت به احتمال از سرگیری برجام واکنش نشان داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشکلات کشور با دستور‌های دولتی و در کوتاه مدت قابل رفع نبوده و نخواهند بود. این‌که یک دولت چنین بپندارد که معجزه‌ایی در جیب دارد و می‌تواند یکباره تمامی امور را سامان ببخشد، بیشتر کارکرد انتخاباتی دارد تا واقعی. مساله این است که چه اقدامی صورت بگیرد تا جامعه نسبت به بهبود مشکلات امیدوار باشد؟ قبل از آغاز هر برنامه‌ای برای انجام اصلاحات، ضروریست افق‌گشایی صورت بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات کاخ سفید اعلام کردند که ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین دیروز چهارشنبه با بایدن در کاخ سفید دیدار کرد و سپس در جلسه مشترک کنگره سخنرانی کرد؛ سفری جسورانه به خارج از کشور که هدف آن تایید مجدد حمایت آمریکا از اوکراین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: با اینکه نگاه رسمی وزارت امور خارجه حفظ مصونیت اماکن دیپلماتیک است، اما ظاهرا نهادهایی همچون شهرداری به مدیریت علیرضا زاکانی چنین دیدگاهی را قبول ندارند و معتقدند آنگونه که آنها می‌اندیشند، باید اقدام شود. زاکانی فعلا شهردار تهران است؛ سوال اینجاست اگر او رییس جمهور بود، چه می‌کرد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه استقرار اولین موشک‌های بالستیک قاره‌پیمای سارمات را در نیروهای ارتش خود آغاز کرد.