یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه معرکه از اشتباه تشخیص دادن جنسیتش قبل از به دنیا آمدن گفت.

وب‌گاه ورزش سه

با سوت‌های بی‌نقص و پرچم‌های دقیق، محمدحسین زاهدی فر نقش یک ستاره را در شهرآورد ایفا کرد.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بهره وری در جهان امروز بدون فعالیت‌های دانش بنیان امکان تحقق ندارد، گفت: کشور از نیروهای جوان، تحصیلکرده، شجاع و خطرپذیر برخوردار است که اگر احساس کنند چتر حمایتی بالای سر آنها قرار دارد، مسیر رشد و توسعه را با سرعت بیشتری طی خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه تهران گفت: اگر قدرت در دستان ولی خدا نباشد، چیزی از ایران و قدرت ایران باقی نخواهد ماند و ما باید قدر نعمت ولایت را بدانیم.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه بررسی بودجه سال آینده در دولت تمام شد، گفت: سومین لایحه تنظیم مالی مقررات دولت هم آماده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیما گفت: بابت کم کاری های سه دهه گذشته رسانه در مسائل مربوط به حوادث تروریستی و جنایات دشمن از مردم و به ویژه نسل جوان عذرخواهی می کنم.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: آقای همتی که به وضعیت اقتصادی معترض است می‌داند که اگر کار دست وی و دوستانش بود، قیمت دلار امروز 300 هزار تومان شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، همزمان با سفر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به آمریکا، شی جین‌پینگ، رئیس جمهور چین در پکن با دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه دیدار و گفتگو کرد. مدودف در این سفر پیام ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به همتای روسیه‌ای وی منتقل کرد. دبیرخانه شورای امنیت روسیه درباره این دیدار نوشت: در این پیام به طور مشخص بر...

خبرگزاری دانا

کرملین در خصوص سفر رئیس جمهور اوکراین به واشنگتن اعلام کرد با توجه به ادامه حمایت‌های نظامی غرب از اوکراین، هیچ فرصتی برای انجام مذاکرات صلح وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیخ امروز در مقر وزارت دفاع «سخنرانی مهم و طولانی» خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تأمین آب و غذا از چالش‌ها و مسائل اصلی آینده جهان خواهد بود تاکید کرد: دولت تأکید ویژه ای بر صیانت از منابع آب و خاک، به ویژه خاک دارد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه تهران بزرگ از برنامه مراسم وداع و تشییع باشکوه پیکرهای مطرح 400 شهید گمنام دفاع مقدس در روز ششم دی‌ماه، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

در آیین پایانی هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه علامه، پژوهشگران برتر کشوری و دانشگاهی در این دانشگاه معرفی و تقدیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: نمیتوان تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری را به مرحله دادگاه یا تجدید نظرخواهی یا فرجام خواهی یا اجرای احکام تسری داد.