یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم رییسی معتقد است مشکلی برای اجرای طرح مسکن ملی وجود ندارد چراکه هم مصالح و هم زمین تامین است. اما اجرای این طرح و دست یابی به اهداف یک اما بزرگ دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه استقرار اولین موشک‌های بالستیک قاره‌پیمای سارمات را در نیروهای ارتش خود آغاز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با زلنسکی درحالیکه قرار است سامانه موشکی پاتریوت را به کی یف ارسال کند، مدعی شد به دنبال یک صلح عادلانه برای اوکراین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اختلافات داخلی، ترس و ناامنی، از ویژگی های بارز رژیم صهیونیستی در مقطع فعلی است و همین عوامل موجب تشدید خشونت‌های این رژیم علیه فلسطینیان و رجز خوانی توام با وحشت علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین مصدق تاکید کرد: ق دسترسی به وکیل در اصل 35 قانون اساسی به صورت مطلق پذیرفته شده و یکی از حقوق اساسی افراد است... دستگاه قضایی همواره مخالف این تبصره بوده اما ملزم به رعایت قانون و اجرای آن است. در تلاش هستیم از طریق مجلس در قالب اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری این تبصره را اصلاح کنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنای آمریکا سفیر جدید دولت بایدن در روسیه را تایید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای خارجه آمریکا و فرانسه در یک کنفرانس خبری مشترک اعلام کردند «‌در حال حاضر چشم‌انداز خوبی برای احیای برجام نمی‌بینند، مگر آن که مقامات جمهوری اسلامی از برخی خواسته‌های خود دست بردارند»!

وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران، در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام حاج علی اکبری اقامه خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

صدیقی گفت: در فتنه 78 بسیاری از متدینین فکر می‌کردند کار انقلاب اسلامی تمام است اما به برکت ولایت فقیه و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری، این توطئه و فتنه هم خنثی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که کشورش اقدام به صف‌آرایی نیروهای نظامی در شمال غرب روسیه خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه مستند سیاسی «ایران اید» با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق است که به تحلیل پرونده فساد مالی مریم رجوی و همراهانش پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«کوچک‌مرد» منظومه‌ای از کتاب زندگینامه خودنوشت و کودکی شهید سلیمانی، روایتی جذاب با نثری شاعرانه و زیبا از روزهای پر فراز و نشیب کودکی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

خبرگزاری دانا

نفرات راه یافته به فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

مهران رجبی در صحنه «خودمونی» با همه خوش و بش می‌کند و عکسِ یادگاری؛ به ما می‌گوید بهترین لحظات زندگی‌ام همین محبتی است که مردم به من دارند و افتخار می‌کند و عکسِ یادگاری می‌گیرند.