یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته بود: مردم که هوشیار باشند، بلاخره به نتیجه خواهند رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در شورای عالی فرماندهان ارتش با اشاره به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران اظهار داشت: با تشدید اختلافات سیاسی و بروز بحران مشروعیت داخلی از یک سو و احساس ناامنی منطقه‌ای از سوی دیگر، مقامات رژیم صهیونیستی به یاوه گویی روی آورده‌اند. فرمانده کل ارتش با اشاره به تهدیدات نتانیاهو...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نفرات راه یافته به دیدار فینال رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور (مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی) مشخص شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حالا که برخورد با دیوار واقعیت جامعه ایران رویکرد براندازی غرب را تغییر داده چرا نباید مدل مذاکره برای جبران خسارت تغییر کند؟

خبرگزاری مهر

فرمانده کل ارتش گفت: امروز رژیم صهیونیستی در شرایط بحران سیاسی و امنیتی قرار دارد و به شدت تحت فشارهای داخلی و خارجی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول قوه قضاییه گفت: در ماده 12 سند امنیت قضایی که در سال 1399 ابلاغ شد نیز بر حق انتخاب آزادانه وکیل و منع تحمیل وکیل تاکید گردیده، بنابراین اصل حق دسترسی آزادانه افراد به وکیل یک حق اساسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول قوه قضاییه گفت: حضور وکیل مورد انتخاب متهم در دادرسی نه تنها خللی در رسیدگی ایجاد نمی‌کند بلکه کمک بزرگی به قاضی در جهت کشف حقیقت و صدور رای متقن و مستند خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

نشست قرارگاه مرکزی علم الهدی برای برگزاری اردوی راهیان نور و مراسم روز شهدای دانشجو برگزار شد.

خبرگزاری مهر

شادگان - به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شادگان رویداد شعر عربی «تالاب و مقاومت» در این شهرستان برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیلی ها هشدار داد که "زودتر خانه‌هایتان را بفروشید، قبل از اینکه فلسطینی‌ها شما را بیرون کنند".

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناسان می‌گویند: سلامت قلب می‌تواند نشانه یک مشکل در کل بدن باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرنگی کاران راه یافته به دیدار نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت‌های قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی مشخص شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهجوری معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت اظهار کرد: بیش از 4 هزار و 100 دانش‌آموز مناطق محروم و روستایی استان کرمان در 41 مدرسه برکت با 230 کلاس مشغول به تحصیل هستند. محمد مهجوری خاطرنشان کرد: بنیاد برکت ساخت و تکمیل 37 مدرسه دیگر را نیز در مناطق کم برخوردار استان کرمان در دستور کار دارد. وی درباره اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت...

وب‌گاه مشرق نیوز

گویا حقوق وزارت خارجه آمریکا کفاف هزینه های شخصی پمپئو و بعضی دیگر از مقامات آن کشور را نمی دهد که هر از چند گاهی برای تلکه کردن، سراغِ سازمان منافقین می روند...