یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه ویدئویی از خاطرات یلدایی حاج قاسم از زبان دخترش را خواهید دید.

خبرگزاری مهر

تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته است و نباید به سایر مراحل دادرسی تعمیم پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس استکبار از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد و نیروهای جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«ایران اید»، مجموعه مستند سیاسی با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق است که به‌زودی از تلویزیون پخش می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس استکبار از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد و نیروهای جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغییرات ژئوپلتیکی اخیر در جهان باعث شد تا ایران و روسیه روابط تجاری خود از طریق یک کریدور تجاری 3 هزار کیلومتری از دریای خزر تا دریای آزوف که می‌تواند دست غربی‌ها را از رصد روابط این دو کشور کوتاه کند، تقویت کنند. قرار است مبادلات تجاری ایران و روسیه افزایش پیدا کند و این مساله غرب را نگران کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد و نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

هرچند برخی از مالکان این سینماها خیلی تمایلی ندارند که تصمیم خود را به طور رسمی اعلام کنند. با این حال به نظر می‌رسد آن‌هایی که مجوزهای لازم برای تغییر را گرفته‌اند کم‌کم برای تغییر دست به کار شده‌اند.

خبرگزاری دانا

عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه دی ماه در دل خود چهار حادثه مهم و بزرگ را جای داده است، بر بزرگداشت آنها به خصوص بازگو کردن خاطرات سفر رهبری به یزد تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: در آذر ماه و به مناسبت ایام فاطمیه و با تاسی از مکتب حضرت زهرا (س) توزیع بیش از 18 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی دستور کار قرار گرفت که به شکل هدفمند و محله محور در اختیار ولی نعمتان انقلاب قرار می گیرد.

خبرگزاری مهر

دادستان تهران گفت: 50 تن مواد غذایی فاسد، که سال‌ها در گمرکات فرودگاه امام خمینی (ره) رسوب شده بود با دستور و نظارت این دادستانی امحاء شد.

خبرگزاری مهر

پدر شهید محمد حسین حدادیان در جلسه نقد و بررسی کتاب «آرام جان» گفت: فرقه دراویش گنابادی به نوعی پیاده‌نظام دشمن هستند و این‌فرقه، یک فرقه انحرافی است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در هشت ماه امسال بیش از 17 هزار میلیارد ریال زکات به صورت نقدی و غیرنقدی در کشور جمع آوری شده است.