یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

افرادی نظیر مصی علی نژاد، حسین رونقی، رضا پهلوی، کریمی و فرخ نژاد صرفاً گربه‌هایی هستند که باد شدند تا در مقابل نظام ادای شیر را دربیاورند. اما طرح اصلی قدرت‌های سایه نشین چیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منابع طرح کتاب‌خوان ماه، ویژه دی‌ماه 1401 همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

نو اندیش نوشت: حقیقت پور گفت: شاید ذائقه شورای نگهبان با رفتار تندروها یکی است و به همین دلیل کاری کردند تا افراطیون در انتخابات حداقلی به دولت، مجلس و ارگان های دیگر راه پیدا کنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ محمد فخرا؛ دویست و پنجاه سناتور آمریکایی با برگزاری نشستی در واشنگتن مریم رجوی را به عنوان رئیس‌جمهور ایران معرفی کردند. در این نشست جمعی از سیاستمداران کهنه‌کار من جمله وزیر امورخارجه پیشین آمریکا جمع بندی خود را برای ایران اعلام کردند. مایک پمپئو به عنوان سخنران این نشست بالای تریبون رفت و گفت: «من می‌خواهم با رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب، مریم رجوی شروع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برای شکست دادن دشمن به علم و فناوری نیازمندیم گفت: دشمنان برای اینکه مدل انقلاب اسلامی را ناتوان و ناکارآمد کنند، بر متوقف کردن پیشرفت نظام متمرکز شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اژه‌ای خطاب به پژوهشگاه قوه قضائیه گفت: چگونگی تجمیع میان دو مقوله «کشف توطئه‌ها و افراد نفوذی» و ضرورت «حفظ حریم خصوصی افراد» از حوزه‌هایی است که پژوهشگاه در قبال آن، می تواند مبادرت به پژوهش کند.

وب‌گاه عصر ایران

ضعف حاکم بر ایران در واپسین سال‌های سلطنت صفویان سبب آشفتگی فراوان در کشور گردید ولی با روی کار آمدن نادرشاه افشار حاکمیت ایران بر جزیره‌ها و کرانه‌های شمال و جنوب خلیج فارس تجدید شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: از بیسوادان و کم‌سوادان تقاضا می‌شود برای سوادآموزی اقدام کنند. کتاب و اقلام مورد نیاز نیز به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرور 40 ساله گذشته درس‌آموز است و با جبران کم و کاستی‌ها، با عزمی جزم باید گفت که تنها راه فتح و ظفر انقلاب، مسیر تعلیم و تربیت است و ما این را اولویت می‌دانیم و برای توسعه، تقویت و کیفیت‌بخشی شبکه تربیتی #صالحین تلاش خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داماد حسن روحانی در توئیتی نوشت: تا در زمستان سخت توهمی خودمان یخ نزدیم به برجام روحانی برگردید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول قوه قضاییه، در جلسه شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران، گفت: تشخیص صدور آرا با قاضی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

داماد حسن روحانی در توئیتی نوشت: تا در زمستان سخت توهمی خودمان یخ نزدیم به برجام روحانی برگردید.