یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داماد روحانی در توئیتی نوشت: مُرده برجام از سیاست‌های اقتصادی شما بهتر عمل می‌کند!

خبرگزاری دانا

مدیر شبکه یک سیما و دبیر ستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم سلیمانی صداوسیما، برنامه های سازمان صدا و سیما در ایام سومین سالگرد شهادت این شهید را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

"ایران اید"، مجموعه مستند سیاسی با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق است که به زودی از تلویزیون پخش می‌شود.

خبرگزاری دانا

به‌مناسبت فرارسیدن شب یلدا، جوانان بسیجی مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران با زمایش «کمک مومنانه» به نیابت از شهید مدافع امنیت احمد صالحی به کمک خانواده‌های کم‌برخوردار رفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

41 مدرسه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: کشور از نیروهای جوان، تحصیلکرده، شجاع و خطرپذیر برخوردار است که اگر احساس کنند چتر حمایتی بالای سر آنها قرار دارد، مسیر رشد و توسعه را با سرعت بیشتری طی خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیست و سومین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی، به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، چهارم دی ماه 1401 در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی برگزار می‌شود. در این جشنواره پژوهشگران منتخب، مقاله منتخب، دانشکده / مراکز تحقیقاتی منتخب، دانشجوی منتخب، فناور منتخب، کتاب منتخب، مجله منتخب معرفی می‌شوند. جشنواره...

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله از برنامه مراسم وداع و تشییع باشکوه پیکرهای مطرح 400 شهید گمنام دفاع مقدس در روز ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مولف کتاب شهاب دین گفت: نوشتن کتاب «شهاب دین» در‌های دیگری را به روی من باز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از علی لاریجانی در کنار سردار حسین سلامی مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: باید مراقب بود که امروز تغییرات پنهان فرهنگی جز برنامه‌های نظام سلطه است، چون آنها دیدند با ابزار جنگی نمی توانند با این ملت هم آوردی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مجتبی مصباح یزدی در برنامه «بدوت توقف» که از شبکه سه سیما روی آنتن رفت در خصوص این موضوع کهاراده خدا با اراده بنده در ارز هم قرار دارند یا در طول هم، اظهار کرد: این دو اراده در طول هم قرار دارند، فاعل‌های طولی همه یک کار و دقیقا همان فعل را انجام می‌دهند، اما فاعل‌های ارزی کار یکدیگر را کامل می‌کنند و در راستای هم فعل را انجام می‌دهند،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بهره‌وری در جهان امروز بدون فعالیت‌های دانش‌بنیان امکان تحقق ندارد، گفت: کشور از نیروهای جوان، تحصیلکرده، شجاع و خطرپذیر برخوردار است که اگر احساس کنند چتر حمایتی بالای سر آنها قرار دارد، مسیر رشد و توسعه را با سرعت بیشتری طی خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک بازیکن شاخص لیگ برتری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد بازداشت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست خبری رویداد ملی هنری «جان فدا» به پاسداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی و روایت بخشی از ابعاد شخصیتی این شهید والامقام با زبان هنر اختصاص دارد. نشست خبری این رویداد بعداز ظهر امروز 29 آذر 1401 با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد رنجبر دبیر رویداد، نوید سیم‌بر نقاش و مجسمه ساز و هاجر سلیمی‌نمین عضو هیئت داوران رویداد ملی «جان فدا» در مجتمع فرهنگی شهدای هفتم‌تیر...