شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: خبری که سردار حسین اشتری، فرمانده‌کل انتظامی کشور درباره وجود پلیس‌نماها داد این توقع را برای افکار عمومی ایجاد کرد که نیروهای حافظ امنیت کشور، بخشی از اهتمام و برنامه‌ریزی‌شان را بر بازداشت و مجازات این دسته از افراد گذاشته و گزارش آن را هم به‌طور عمومی اعلام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با اتحادیه طلا وجواهر به زودی دهکده طلا و جواهر در اراضی مناطق آزاد این فرودگاه منعقد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل حزب کارگزاران کاندیداتوری حسن روحانی را برای انتخابات مجلس دوازدهم تکذیب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: باند دوم شمالی فرودگاه امام خمینی به زودی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد تومان احداث می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اطلاعات غیررسمی منتشر شده توسط کارشناسان صنعت خودرو، TF21 ایران خودرو با قیمت 350 تا 400 میلیون تومان پیش‌فروش خواهد شد. نام تجاری این مدل، هنوز مشخص نیست اما از نظر امکانات، برتر از مدل‌های موجود در خط تولید ایران خودرو خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حامد سهرابی، پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس در گفتگو با دانشجو به بررسی الزامات فرهنگی برنامه هفتم توسعه پرداخت. سهرابی ابتدا درباره وضعیت فعلی برنامه هفتم توسعه گفت: فرایند تدوین و اجرایی شدن برنامه توسعه به این صورت است که ابتدا سیاست‌های کلان نظام از سوی مقام معظم رهبری به دولت ابلاغ می‌شود و دولت به تدوین احکام برنامه می‌پردازد و بر اساس...

خبرگزاری مهر

بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: مانور آبگرفتگی شناور مسافری و اقدامات خرابکارانه در بندر شهید حقانی برگزارشد.

خبرگزاری مهر

«تکنیک‌های پایه علوم‌شناختی در رسانه»، «ساعت 24:01؛ جنگ‌های ترکیبی رسانه و علوم شناختی 3» و «روایت رنگ‌ها؛ جنگ‌های ترکیبی رسانه و علوم‌شناختی 2» فردا در سازمان صداوسیما رونمایی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوکادیا تا 48 ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که حق و حقوق لوکادیا را هم پرداخت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان، با بیان اینکه با سرعت در مسیر اجرای همکاری‌های 25 ساله پیش می‌رویم، اظهارداشت: از اینکه چینی‌ها نسبت به اصلاح خطای خود اقدام کرده‌اند، سپاسگزاریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان واکنشی تند و تیز به بیانیه عبدالله نوری و مواضع احیر محقق داماد و خاتمی داشته است.