شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی در سازمان وظیفه عمومی فراجا، یک خبر خوب برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

کشورهای متعددی در دنیا هستند که برای نشر اخبار کذب در فضای مجازی قانونی در این زمینه دارند تا با این اقدام مانع از انتشار اخبار کذب و دروغ در جامعه شوند.

وب‌گاه عصر ایران

حجاب و عفاف خط قرمز نظام اسلامی است؛ زیرا حجاب از ضروریات دین اسلام است و نظام اسلامی به هیچ وجه از مسئله حجاب و عفاف و غیرت زن ایرانی کوتاه نمی‌آید.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توانمند سازی معلمان در خوزستان در نقشه راه تحولی آموزش و پرورش استان دارای جایگاه مهمی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رمضان شریف گفت: جام جهانی قطر به میدانی برای اعلام انزجار علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین و مقاومت مردم مظلوم این کشور تبدیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کشف حجاب در بسیاری از شهرها عادی نشده است. من به شهرهای مختلف سفر می‌کنم، کشف حجاب هنوز پدیده غالب نیست.

خبرگزاری تسنیم

رمضان شریف گفت: جام جهانی 2022 قطر نمایشگاه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزوای رژیم صهیونیستی و بیزاری از غاصبان قدس شریف بود.

وب‌گاه فرارو

سردار «حسین اشتری»؛ فرمانده کل انتظامی کشور برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر حامل یک خبر خوب بود که در ادامه توضیح داد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می‌شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از احتمال شروع ساخت فاز دوم فرودگاه امام با مشارکت دو شرکت خارجی خبر داد و گفت: ساخت ترمینال 410 هزارمتری ذیل این تفاهم‌نامه در فرودگاه امام ساخته خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب و عفاف خط قرمز نظام اسلامی است، گفته بر اساس مصوبات مراجع عالی نظام، قانون حجاب و عفاف با قاطعیت اجرا خواهد شد.

خبرگزاری فارس