شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حالی به تهران می‌آید که ایران مواردی را که آژانس به عنوان «ابهام» اعلام کرده و درصدد رفع آنهاست؛ اتهاماتی مبتنی بر توهمات تل آویو می‌داند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد «قصه های خوب، برای بچه‌های خوب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

المانتیور به نقل از منابع آگاه منطقه و با استناد به نشانه‌ها نوشته که ایران خواهان احیای برجام است؛ البته مشروط بر رعایت خط قرمزهایی که ترسیم کرده است.

خبرگزاری تسنیم

امامیان رئیس اندیشکده حکمرانی شریف گفت: انجام کارهای بزرگ ازجمله تصحیح حکمرانی نیاز فهم درست از مسائل و داشتن عزم و راه حل است.

وب‌گاه فرارو

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تصمیم روز گذشته مبنی بر تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس اگر تا انتهای هفته ادامه داشت و مردم از شهر خارج می‌شدند شاید تأثیر اندکی بر کاهش آلودگی هوا داشت، اما تعطیلی مدارس تنها برای حفظ سلامت مردم است و راهکاری برای کاهش آلودگی هوا نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا معتقد است که دونالد ترامپ هیچ فلسفه‌ای ندارد و آنچه به نمایش می‌گذارد هنر اجراست.

خبرگزاری مهر

مشهد فرماندار مشهد گفت: دشمن در حوزه حجاب به صورت راهبردی عمل کرده و ما نیز باید هوشمندانه عمل کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری دانا

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک جامعه‌شناس به خبرآنلاین گفت: زن‌ها به صورت رسمی در رسانه ملی نادیده گرفته می‌شوند. زن واقعا در جامعه ما انکار می‌شود و وجود ندارد، این خودش نوعی خشونت است. بگذریم از اینکه در گزینش‌های اداری و گزینش برای انتخابات و کاندید شدن، تبعیض‌ها و سختی‌ها در مورد زن‌ها خیلی بیشتر است. من معتقدم حاکمیت بسیار عقب‌تر از مردم و جامعه است و بیشتر خشونت‌ها هم به‌صورت تبعیض‌های قانونی و اجتماعی است.

وب‌گاه عصر ایران

از مدیریتی که کلا عملکرد گذشته را زیر سؤال می‌برد و مدیران قبلی را بی‌عرضه و ناکارآمد و پررو معرفی می‌کرد، انتظار بود در این 16 ماه، اگر گرهی از مشکلات گذشته باز نمی‌کند، بر گره‌ها نیفزاید که متأسفانه این رخ داده و امروز وضعیت مدیریت شهری تهران بدتر از دیروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت آقای رئیسی وعده ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در کشور را داده است، این در حالی است که متوسط ساخت مسکن در کشور طی دهه‌های گذشته حدود 300 هزار واحد بوده و در شرایط فعلی با توجه به تورم رکودی در کشور، رسیدن به این مقدار نیز بعید به نظر می‌رسد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به شرایط فعلی هوای پایتخت گفت: تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی تأثیری بر کاهش آلودگی هوا ندارد.

خبرگزاری مهر

ریشه انقلاب در تحول فرهنگ و نگرش به هستی است. بر همین اساس، لوازمی دارد که ما باید بیشتر بر عوامل فرهنگی تکیه کنیم. اما سوأل این است که چه کسانی می‌توانند این فرهنگ را در جامعه رشد دهند؟