شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رادیو مقاومت در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از 29 آذر آغاز به کار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، عملکرد و مشکلات این نهاد حمایتی در ارائه خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ابتدای این جلسه با اشاره به اهداف تأسیس این صندوق گفت: «صندوق اعتباری هنر باهدف حمایت از فعالان فرهنگ، هنر و رسانه کشور با تصویب هیئت‌وزیران در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو مقاومت در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از 29 آذر آغاز به کار می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، بیانیه تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه منیبان

محسن هاشمی رفسنجانی نوشت؛ انتظار بود در این 16 ماه اگر گرهی از مشکلات گذشته باز نمی‌کنید بر گره‌ها نیفزایید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش شامگاه 26 آذر 1401 با حضور مهندس محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته‌ای کشور برگزار شد. رونمایی و معرفی دستاورد‌های پژوهشی اخیر سازمان انرژی اتمی در بخش‌های مختلف صنعتی، پزشکی، کشاورزی و دارویی از جمله نخستین دستگاه...

خبرگزاری دانا

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از افزایش 3 برابری اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اعضای صندوق در نه ماهه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گفته می شود نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیشب صعودی بوده است. برخی از معامله گران با اشاره به رفتار قیمت دلار در بازار پشت خطی روند قیمت دلار در بازار امروز را صعودی پیش بینی کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدتی طولانی بود که خبری از لوایح FATF نبود، تا اینکه به یک باره این موضوع دوباره بر سر زبان‌ها افتاد مبنی بر اینکه مجمع در حال بررسی لوایح پالرمو و CFT است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته صبح امروز (یکشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد.

وب‌گاه گسترش

مهدی طغیانی؛ نماینده مجلس گفت: باید همه مشمولان ماده 28 در قالب یک تفاهنامه و یا هر روشی که وزارت آموزش و پرورش درنظر دارد، همچنان فعالیت کنند. معلمان استخدامی طبق ماده 28، کسانی هستند که چندین سال زحمت کشیدند و فرزندان کشور در کلاس آن‌ها درس خوانده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، آیت‌الله العظمی آقای حاج سید محمد صادق روحانی (رضوان‌الله علیه) موجب تأثر گردید. این عالم بزرگوار...