شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال آیت‌الله سید محمدصادق روحانی پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

اطلاعات رسیده از سوی مسوولان و کارشناسان درگیر پروژه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، از اعلام رسمی و هشدار برای آب‌گیری سد چم‌شیر حکایت دارد؛ به نظر می‌آید قرار است در هفته‌های آتی «ابراهیم رییسی» به این استان سفر کند و آب‌گیری سد را هم کلید بزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرحبخش: مستند «برزخی‌ها» سندی درباره کسانی که هنرمندان قبل از انقلاب را بیکار کردند نکتبشان در تاریخ ماندگار خواهد شد و ننگ بر آنان خواهد ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان گفت: ردی از یک مرد به روایت سال‌های دوری که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عشایر‌نشین بود می‌پردازد.

خبرگزاری مهر

کتاب «خداحافظ پدرخوانده: درنگی بر شش رمان جهانی و نگاهی به داستان‌نویسی ایرانی» اثر علی اصغر شیرزادی توسط نشر خزه منتشر شد که یکی از مباحث آن نقد اسطوره‌سازی از جلال آل احمد است.

خبرگزاری مهر

پادگان ابوذر به قدری بمباران شده بود که آسمان آبی مثل زمین پادگان سیاه شده بود. حاج حسین همدانی همان جا گریه اش گرفت، او ماه‌ها همه چیز را برای یک عملیات در سومار آماده کرده بود.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تعطیلی مدارس تنها برای حفظ سلامت مردم است و راهکاری برای کاهش آلودگی هوا نیست

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان دستگیری برخی لیدرهای میدانی مشخص شد که پول پاشی‌های شدیدی برای «عملیات تأثیری» روی آشوب‌ها صورت گرفته است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام مادر امیرحسین، شرایط امیرحسین نرمال است و تلاش می‌کند، فصل تازه‌ای را در زندگی‌اش آغاز کند. یکی از نکات مهمی که در خصوص این رخداد و رخدادهای اینچنینی باید به آن اشاره کرد؛ ضرورت انعطاف در برابر مطالبات افکار عمومی بر اساس قانون است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چین، ایران و روسیه به‌عنوان رقبای آمریکا، به‌طور همزمان با ناآرامی رو‌به‌رو شدند. آیا این ناآرامی‌ها اتفاقی بود، یا ناشی از طراحی سازمان سیا می‌باشد؟ داگلاس لندن عضو پیشین سازمان سیا، ضمن طرح پرسش فوق، در مجله فارین‌پالیسی نوشت: اعتراضات توده ای، محیطی مساعد برای سرویس‌های جاسوسی ایجاد می‌کند؛ اما سیا باید درباره چین، ایران و روسیه با احتیاط حرکت...

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وحدت حوزه و دانشگاه موضوعی راهبردی و مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است که به دلیل تاثیر و اهمیت فراوان آن در بخش‌های مختلف جمهوری اسلامی به ویژه در گام دوم انقلاب، تحقق آن مانند 2 بال، پرواز ایران به سمت قله‌های پیشرفت را امکان‌پذیر خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن روحانی می گوید همه آن‌هایی که در دانشگاه‌ها درس خوانده‌اند، سرمایه ملی ما هستند و این جناح و آن جناح فرقی نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چند حلقه مفقوده‌ای در این سازمان وجود داشته که در یک سال گذشته برای رفع آن‌ها تمهیداتی اندیشیده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن هاشمی در روزنامه شرق نوشت:‌جناب آقای رئیسی اخیرا فرموده‌اند: برخی در پیشرفت‌ها تردید کرده‌اند، اما ما می‌گوییم قطار پیشرفت کشور در حال حرکت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.