شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته مرد حدودا 60 ساله‌ای در تماس با پلیس خبر از قتل همسر خود داد. بلافاصله ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رسیدگی به موضوع در صحنه جنایت واقع در خیابان مهرآباد تهران حاضر شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک رسانه لبنانی به نقل از منابع مطلع با اشاره به اینکه قرار است در نشست اردن موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد وحیدی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا خلأ برگزاری کلاس‌های آموزشی منجر به آسیب‌های جدی به سطح علمی و مسائل فرهنگی شد و اجرای طرح‌های جبرانی از قبیل طرح تعمیق و تثبیت نقش بسزایی در توانمند سازی خواهد داشت و در کمیسیون آموزش نیز اقدام لازم جهت تخصیص اعتبارات مورد نیاز در دست اقدام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابوالحسن فیروزآبادیمی‌گوید که تا امروز اینستاگرام و واتساپ با دستور شورای امنیت محدود شده بود ولی ادامه این محدودیت نیاز به مجوز دارد. تکلیف این مجوز را هم سرنوشت مذاکرات با «متا» می‌تواند مشخص کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طحان نظیف در واکنش به سوالی درباره اعدام محسن شکاری، از بازداشت شدگان حوادث اخیر که درباره محاربه بودن یا نبودن حکم وی اختلاف نظرهایی وجود داشت، اظهار داشت: به لحاظ کلی، قانون باید به نحوی نوشته شود که تفسیر پذیر نباشد و باید شفاف و روشن باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام تقوی در مراسم گرامیداشت 500 زوج دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان بیانیه رهبر انقلاب را قرائت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

منابع ایرانی تاکنون چنین خبری را تایید نکرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کشتی‌گیر ایرانی در لیست بورسیه ورزشکاران پناهنده قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار غلامرضا جلالی گفت: دشمن همواره تلاش می‌کند از تقابل نقاط قوت خود بر نقاط ضعف ما، آسیب‌هایی را وارد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طحان نظیف در واکنش به سوالی درباره اعدام محسن شکاری، از بازداشت شدگان حوادث اخیر اظهار داشت: به لحاظ کلی، قانون باید به نحوی نوشته شود که تفسیر پذیر نباشد و باید شفاف و روشن باشد. ما هم در شورای نگهبان روی عبارات قانونی حساسیت داریم.

خبرگزاری دانا

منابع لبنانی اعلام کردند که که در حاشیه نشست اردن مسئولان ایرانی و سعودی دیدار مهمی خواهند داشت.

خبرگزاری دانا

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: حدود 35 درصد از پرونده‌های دادسرای ویژه روحانیت که قابلیت صلح و سازش دارد، ثبت کیفری نمی‌شود و به صورت سازشی حل و فصل و از این تعداد بیش از 50 درصد آن مختومه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برگزاری مهمانی و صرف میوه و شیرنی و خشکبار در شب یلدا یکی از سنت های قدیمی ایرانیان است و «شب یلدای کارگری» حداقل 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

وب‌گاه عصر ایران

مهمترین علت برای تأسیس دادگاه ویژه روحانیت، صیانت از جامعه روحانیت است.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله کعبی گفت: دشمن برای تضعیف اعتقادات، اخلاق و باورها و تضعیف دین از رسانه و فضای مجازی استفاده می‌کند و اگر کسانی بتوانند مقابل دشمن قدرت رسانه‌ای تولید کنند و در سایه این قدرت دشمن را تضعیف کنند مصداق جهاد فی سبیل‌الله می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ دلار امروز به قیمت 38.190 تومان ثبت شد.