شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین جزئیات افزایش حقوق‌ها در لایحه بودجه 1402 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه 1)، شریف (منطقه 2)، شهرداری منطقه 2، پاسداران (منطقه 3)، شهرداری منطقه 4، دانشگاه علم و صنعت (منطقه 4)، تربیت مدرس (منطقه 6)، ستاد بحران (منطقه 7) و شهرداری منطقه 10 در شرایط ناسالم قرار دارد. وضعیت قرمز کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه 11، پارک رازی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سمند LX، دنا تیپ یک، پژو 405، پارس ساده، پژو 207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای، رانا پلاس پانوراما، تارا دنده‌ای، تندر 90 معمولی، تیبا صندوقدار و شاهین نسبت به روز پنجشنبه هفته قبل با رشد قیمت پنج میلیونی پا به بازار گذاشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، محسن اسلام زاده کارگردان و مستند ساز در مورد آخرین ساخته خود که در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» هم با عنوان پاییز پنجاه سالگی حضور داش در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دانشجو گفت: روایت پاییز 50 سالگی، مستندی مربوط به گذشته است و از همین جهت کار فیلمساز مشکل می شود. هرچند در این گونه مستند کار سخت بود، اما باید می‌توانستم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیداسماعیل ابطحی خوزانی، از هنرمندان پیشکسوت سازسازی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت برخی میوه ها در آستانه شب یلدا افزایش یافت. با نزدیک‌تر شدن به شب یلدا و افزایش تقاضا، نرخ اهندوانه و انار نیز افزایشی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار اشتری ضمن ابراز تاسف از حادثه ناگوار فوت مرحوم مهسا امینی، گفت: پس از اطلاع از ماجرای وی با ذکر اینکه نامبرده «مثل دختر من است»، سه دستور ویژه مبنی بر انجام درمان جدی وی، رسیدگی فوری بدون هیچ گونه ملاحظه و همچنین تکریم خانواده مرحومه را صادر کردم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«فیبل مانها»، اقبالی زیاد برای توفیق در این شاخه اسکار دارند اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، فیلمی که می‌تواند مجسمه طلایی بهترین فیلم را به دست آورد، کار جدید مارتین مک دونافت بریتانیایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلنسکی به اکونومیست گفته است که 95 یا 96 درصد مردم می‌خواهند تمام اراضی خود را پس بگیرند یعنی آنچه که روسیه در این سال اشغال کرده به علاوه با بازپس گیری همه چیزهایی که روسیه در سال 2014 تصرف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک رسانه لبنانی به نقل از منابع مطلع مدعی شد که در حاشیه نشست اردن مسئولان ایرانی و سعودی دیدار مهمی خواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سیستانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله سید محمدصادق روحانی پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تا الان مجوزی برای بستن اینستاگرام در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیروزآبادی گفت: اگر شرکت متا جواب ندهد در حقیقت مقدمه ای برای مجوز قانونی انسداد اینستاگرام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانوان برخی از کشورها به زیباترین زنان جهان معروف‌اند که ایران نیز در آن رتبه 20 را در جهان دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از بارداری دوم الهام حمیدی با ژستی متفاوت منتشر شد.