جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: باید به دانشجویان اجازه شنیده شدن حرف‌هایشان داده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش قیمت دلار در بازار آزاد در حالی است که به اعتقاد رییس کل بانک مرکزی، این افزایش واقعی نیست و حتما تعدیل خواهد شد و ما به عنوان بازارساز برای آن برنامه داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور گفت: دولت وظایف خود را در راستای پیشرفت کشور دنبال می کند و اجازه نمی دهد که تغییر اولویت داده شود زیرا خواسته اصلی دشمن بازداشتن دولت از مسائل اصلی کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین جزئیات و رقم بودجه برای اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان در آموزش و پرورش اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر خبرهای مهم 24 ساعت اخیر را مرور کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیروزآبادی درباره تاثیر اینستاگرام بر اعتراضات گفت: در فضاسازی تاثیر گرفته اند. مثلا بی بی سی و ایران اینترنشنال نقش مداخله گرایانه دارند که عامدا در این زمینه فعالیت می کنند اما اینستاگرام در بخش اکسپلورر، به صورت غیرمستقیم سعی می کنند حباب منفی را برای کاربر فراهم کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: انتشارات علمی و فرهنگی، سال‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، از ادغام دو ناشر موفق قبل از انقلاب ایجاد شده و این‌سال‌ها با انتصاب پی درپی مدیرانش، یکی از ناشران حاشیه‌دار حوزه صنعت نشر بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عملکرد سرمربی پرسپولیس در داربی‌های پایتخت، در دوران بازیگری و سرمربی‌گری‌اش در این تیم در این گزارش بررسی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کرمان گفت: دانشجویی که سه بار دستگیر شده است، صرفا بر اساس هیجان نیست بلکه اهداف مشخصی دارد و این دانشجو شاید در ظاهر دانشجو باشد، اما در حقیقت دیگر دانشجو نیست.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضاییه گفت: حدود 35 درصد از پرونده‌های دادسرای ویژه روحانیت که قابلیت صلح و سازش دارد، ثبت کیفری نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بدون شک آنچه امروز به عنوان مهم‌ترین نشانه آلزایمر شناخته می‌شود، فراموشی است اما باید به دو نکته در این مورد توجه داشت؛ اول اینکه هر فراموشی‌ای به دلیل ابتلا به این بیماری نیست و ثانیا اینکه برای تشخیص آن نباید فقط در انتظار فراموشی بود.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اصلی‌ترین هدف دشمن تجزیه و تضعیف ایران در همه ابعاد قدرت ملی است و تلاش می‌کند اینگونه القا کند که نظام جمهوری اسلامی قابل‌سرنگونی است و می‌توان این کار را راحت و سریع انجام داد و همه عملیات شناختی و رسانه‌ای نیز با طرح‌های مختلف در اتاق‌های فکر با همین هدف دنبال می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 11 میلیون و 500 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 8 میلیون و 500 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق مصوبات شورای عالی کار، تمام شرکت‌هایی که زیر نظر قانون وزارت کار فعالیت می‌کنند باید به کارمندان خود به ازای یک سال کار معادل 60 روز آخرین دستمزد (حداقل عیدی) و 90 روز آخرین دستمزد (حداکثر عیدی)، عیدی پرداخت کنند.