شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه فرارو

فارغ از دیالوگ‌ها، به سراغ تیتراژ‌های ماندگار سریال‌های تلویزیونی برویم که زمانی نه، چون حالا، نقطه قوت و از عناصر شهرت یک سریال بودند. اتفاقی که این روز‌ها کمتر شاهد آن هستیم و دیگر خبری از خلق آثار ماندگار برای تیتراژ‌های تلویزیونی نیست. برای تجدید خاطرات و یادآوری آثار ارزشمندی که روزی از قاب تلویزیون شنیده شدند، بر بهترین و ماندگارترین تیتراژ‌های تلویزیون مروری داشته‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همانطور که می دانید، واردات کالا سودهای کلانی را برای وارد کنندگان به همراه دارد اما این موضوع برای تمامی واردکننده ها صدق نخواهد کرد. زیرا تنها افرادی می توانند به سود های بالا دست یابند که از ممنوعیت های گمرکی آگاه باشند. اگر می خواهید از ضرر و زیان ها در واردات کالا به ایران در امان بمانید، با ما تا انتها همراه بمانید تا با کالاهای ممنوعه واردات اشنا شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سیا در یک مصاحبه در پاسخ به پرسش وودراف، پیرامون اتهام مداخله ایران در جنگ اوکراین و ارسال پهپاد به روسیه اعلام کرد که از این بابت نگران هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصدق گفت: پیشگیری از وقوع جرایم، صیانت و ارشاد و صلح سازش بین اصحاب دعوی و در آخر رسیدگی به جرایم وتخلفات در صورت وجود پرونده از وظایف اصلی دادستانی ویژه روحانیت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج نشان می‌دهد که چه چاق باشید، چه لاغر و چه بیماری قلبی یا دیابت داشته باشید یا خیر، اگر بتوانید فعالیت‌های شدید را مدیریت کنید، مزایای قابل توجهی برای امید به زندگی و طول عمر خواهید داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس با بیان ثبت نام 25 نفر برای ریاست این نهاد گفت: اسامی این 25 نفر برای استعلام به مراجع مربوطه اعلام شده که تا آخر هفته جاری نتایج استعلامات اعلام می شود

وب‌گاه مشرق نیوز

از مریم رجوی و نازنین بنیادی گرفته تا مصی علی‌نژاد و رضا پهلوی، همگی مدعی‌اند که رهبر اپوزیسیون هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع لبنانی مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که روسیه از رایزنی‌های آتی میان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران استقبال می‌کند، اگرچه کسی انتظار هیچ گشایشی را ندارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرزی اتمی کشور گفت: امروز با اجرای قانون اقدام راهبردی غنی سازی را به سطحی رساند که در حال حاضر ظرفیت غنی سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده سابق مجلس می‌گوید: زنانی که کلا به حجاب اعتقادی ندارند، اقلیت هستند و حرفمان با آن‌ها این است که در همه جای دنیا، وقتی امری قانون می‌شود، حتی اگر آن قانون را قبول نداشته باشیم، اما قانون را باید رعایت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن زراعی گفت: قبلا تاثیر سوابق، «مثبت» بود و دانش‌آموز تمرکزش را بر آزمون سراسری می‌گذاشت و در واقع تاثیر مثبت، تاثیری خنثی بود اما با قطعی شدن تاثیر سوابق تحصیلی، حداقل زحمات دانش آموزان در طول دوره تحصیلی دیده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان اعلام شد.

خبرگزاری دانا

رحیمی گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با تاسیس بازارچه دائمی از بانوان کارآفرین حمایت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.