جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوهقضاییه در همایش اعضای ارشاد، صلح و سازش دادستانی ویژه روحانیت سراسر کشورضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به تشریح فلسفه تشکیل دادسرای ویژه روحانیت، بیان کرد: درتمام نظام‌های قضایی جهان در کنار دادگاه‌های عام دادگاه‌های اختصاصی نیز تشکیل می‌شوند؛ به عنوان مثال دادگاه‌های نظامی...

خبرگزاری دانا

طی 19 سالی که از سفر پربرکت مقام معظم رهبری به استان قزوین می‌گذرد با وجود تاکیدات فراوان در دوره‌های مختلف برای احیای دشت قزوین هنوز این مصوبه مهم آنطور که باید پیگیری نشده و همین کوتاهی‌ها امروز به عنوان بحرانی برای استان و کشور تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی تاج می‌گوید: فکر می‌کنم کی‌روش عذرخواهی کرده است!

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فتنه اخیر کاملا هدایت‌شده و سازمان‌دهی شده و در راستای براندازی نظام بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم اختتامیه جام جهانی 2022 قطر دقایقی قبل از برگزاری دیدار فینال این رقابت‌ها میان فرانسه و آرژانتین برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت یاد این شهید عزیز، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سردار جلالی گفت: امروز فنی‌ترین جنگ سایبری را با آمریکایی‌ها داریم و دشمنان برای تغییر افکار جوانان دست به هر کاری می‌زنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهیه‌کننده برنامه «خودمونی» بیان کرد که اجرای ویژه‌برنامه شبکه سه در شب یلدا را مهران رجبی برعهده دارد. وی

وب‌گاه عصر ایران

امروز در چین یک شبکه پیام رسان ملی وجود دارد و خبری از برنامه‌های فضای مجازی کشورهای دیگر نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلودگی هوای پایتخت در حال دوپینگ است. اما آلودگی هوای پایتخت امسال واجد سه رکورد خطرناک بوده که فقط یکی از آنها پنج‌شنبه آلوده به SO2 با بالاترین شاخص از زمان محاسبه آن در دهه80 تاکنون است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در هفته پژوهش نیره قوی سرپرست پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در یادداشتی به بحث ضرورت‌های پژوهش در جامعه دانشگاهی پرداخت. در این یادداشت آمده است: فکر و اندیشه مبنای رشد و بالندگی برای جامعه انسانی است و در روند پویایی فکر، ابزار پژوهش خصوصاً پژوهش‌های روشمند که منجر به شناخت لایه‌های مختلف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی فرهنگی برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص دلار که ارز را در برابر شش همتای اصلی ارزیابی می‌کند، پس از افزایش بیش از 0.9 درصدی در روز پنجشنبه، 0.2 درصد افزایش یافت و به 104.74 رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: برخی افراد که دارای منافعی هستند یا به آسیاب دشمن آب می ریزند، به این مسائل دامن می زنند در حالی که مردم این استان، هم نظام را قبول دارند، هم به پرچم جمهوری اسلامی وفادارند و هم قانون اساسی را قبول دارند.