جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز مسیر صعود را دنبال کند این امر ممکن است موجب تقویت قدرت سکه بازان افزایشی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه ایران نوشت: مجیدرضا رهنورد پیش از اعدام خطاب به سلبریتی‌هایی که زمینه‌ساز جنایت او شدند، در ویدیویی گفت: «در فضای مجازی صفحات افرادی مثل علی کریمی و پرستو صالحی را دنبال می‌کردم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نیوز نوشت: در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند. همچنین در این تقسیم کار، لاریجانی جدی ترین گزینه و جهانگیری گزینه بعدی راست میانه برای انتخابات ریاست جمهوری هستند

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دولتی ایران نوشت: مجیدرضا رهنورد پیش از اعدام خطاب به سلبریتی‌هایی که زمینه‌ساز جنایت او شدند، در ویدیویی گفت: در فضای مجازی صفحات افرادی مثل علی کریمی و پرستو صالحی را دنبال می‌کردم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقادات سه عضو شورای شهر تهران؛ هیچ خبری از مسئولیت پذیری زاکانی درباره آلودگی هوا نیست

خبرگزاری تسنیم

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: سالیانه حدود 16 هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود 300 هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری عراق گزارش دادند که جنگنده‌های ترکیه، جمعه شب منطقه «بامرنی» را مجددا هدف حملات خود قرار داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران به همت دانشکده مهندسی کامپیوتر و با همکاری دانشکده‌های مهندسی صنایع و مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت این دانشگاه، با هدف حمایت، شتابدهی و توسعه به‌کارگیری ایده‌ها، طرح‌ها و ابزار‌های فناورانه دانش‌بنیان در مسیر تحقق شاخص‌های حکمرانی مطلوب در کشور، تاسیس و پیرو منویات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در یک بیانیه مشترک اعلام کرد آنجلینا جولی از سمت خود به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد کناره‌گیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس فوتبال می‌گوید: با توجه به شرایط دو تیم و کیفیت پایین این بازی فکر می‌کنم این بازی با تساوی به پایان برسد. سرخابی‌ها احتیاط را در دستور کار قرار می‌دهند و این موضوع می‌تواند در روند بازی تأثیرگذار باشد.

وب‌گاه عصر ایران

دفتر امام جمعه مشهد و استانداری خراسان رضوی هدف اول بود و قرار بر این بود که بعد از درگیری و انفجار، هر کسی را که می‌دیدیم بکشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی نوشت: ضعف و ناتوانی سیستم‌ها در فقدان نمایندگی سیاسی اصیل، فوری نمود پیدا می‌کند. نتایج انتخابات و میزان مشارکت سیاسی، همان وسیله سنجش این شاخص است. انتخابات با حدود 35 درصد برای جامعه ایران که در خیلی از مقاطع بالای 70 درصد مشارکت را ثبت کرده است، زنگ خطری است که به صدا در آمده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین موشک مافوق صوت هوا به زمین ترکیه به صورت موفقیت آمیز اصابت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم در دادگاه به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت نمی‌داند چرا مرتکب چنین جنایتی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اعضای این تروریستی در اعترافاتش می‌گوید: با 16 کیلو مواد انفجاری و دو اسلحه کلاش قرار بر ترور داشتیم. دفتر امام جمعه مشهد و استانداری خراسان رضوی هدف اول بود و قرار بر این بود که بعد از درگیری و انفجار، هر کسی را که می‌دیدیم بکشیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بانک مرکزی آخرین تحولات نقدینگی، پایه پولی و مدیریت بازار ارز را تشریح کرد.