جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: این ماموریتی است که هم سازمان آموزش و پرورش استثنایی و هم سازمان بهزیستی به عهده دارند که باید این تکالیف را انجام دهند. کودکانی که در ردیف معلولان آموزش پذیر قرار می‌گیرند به ما معرفی می‌شوند تا ما خدمات آموزشی را به آنها ارائه دهیم.

خبرگزاری مهر

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: سالیانه حدود 16 هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود 300 هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دولت با اشاره به راهپیمایی زنان معترض بلوچ نوشت: گفته می‌شود حضور زنان اهل سنت در نماز جمعه مسجد مکی ممنوع بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی ربیعی در یادداشتی درباره اعتراضات اخیر نوشت: هرچند بسیاری از مسوولان و نخبگان سیاسی از جناح‌های مختلف، ناباورانه و غافلگیرانه با این پدیده خیابانی مواجه شدند، اما من معتقدم ساحت علم دچار غافلگیری نشد.

وب‌گاه عصر ایران

سفیر آذربایجان در امریکا: "مانور ایران در مرزهای ما، در 30 سال اخیر، بی سابقه بود".

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه ایران، اسرائیل را به سبب اشغال سرزمین ملت فلسطین و دارا بودن صد‌ها کلاهک هسته‌ای تهدید و خطری جدی برای امنیت منطقه قلمداد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یکی از اعضای تیم تروریستی جیش الظلم در اعترافاتش می‌گوید: با 16 کیلو مواد انفجاری و دو اسلحه کلاش قرار بر ترور داشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس بانک‌مرکزی با طرح این موضوع که افزایش حقوق کارگران یکی از دلایل تورم سال جاری بوده، اعلام کرد سال آینده چنین افزایشی وجود نخواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برخی‌ها سکوت را انگار حرام می‌دانند که همواره به گفتن به عنوان یک واجب مشغولند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح کالابرگ الکترونیکی در حالی اجرا می‌شود که خبری از بازگشت قیمت‌ها به شهریور 1400 نیست؛ درحالیکه شرط مجلس برای حذف ترجیحی این بود که دولت قیمت‌ها را بازگرداند و به معیشت مردم آسیبی نرسد.

خبرگزاری دانا

محمدرضا اکبری‌زاده با بیان اینکه یکی از رفتارهای مجرمانه‌ای که از اغتشاشگران و مزدوران بیگانه سرزد، بزه محاربه بود، گفت: ماده 279 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1392 این جرم را تعریف کرده و بیان داشته «محاربه عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها است، به نحوی که موجب ناامنی در محیط شود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید فرخ‌نژاد دستمزدهایش را پیش می‌گرفت. یعنی قبل از شروع کار. در دو مورد اخیر نیز این کار را کرده بود. سریال سقوط را در شبکه نمایش خانگی کار کرده بود و شنیده‌ها حاکی است که دستمزد 3 میلیارد تومانی‌اش را کامل دریافت کرده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار حاج قاسم سلیمانی در دلنوشته خود ذکر کرد: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنم. هرگز نمیخواستم نظامی شوم. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم. من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفتم برای ایستادن در مقابل آدم‌کشان است نه برای آدم کشتن...

خبرگزاری مهر

زندگی کردن مافوق توانایی‌های خود و امید بستن به عوامل برتر از شایستگی شخصی، روحیه غالب اعضای طبقه متوسط در کشورهای توسعه نیافته است، برای همین این طبقه به جای پس انداز بلیط بخت آزمایی میخرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فرهیختگان نوشت: مساله شخص مصطفی میرسلیم نیست باید جلوی «میرسلیمیسم (!)» گرفته شود

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: یک ورزشکار والیبال نشسته حقش نیست بعد از 7 قهرمانی در پارالمپیک و 8 قهرمانی در جهان یک میلیون تومان حقوق بگیرد.