جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده سابق مجلس می‌گوید: زنانی که کلا به حجاب اعتقادی ندارند، اقلیت هستند و حرفمان با آن‌ها این است که در همه جای دنیا، وقتی امری قانون می‌شود، حتی اگر آن قانون را قبول نداشته باشیم، اما قانون را باید رعایت کنیم. مسئله اصلی ما فعلا حجاب نیست.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در مردم است، گفت: امروز وظیفه جهاد تبیین داریم؛ بحمدالله شما علما و روحانیون عزیز به خوبی می‌توانید برای در زمینه جهاد تبیین و نهضت روشنگری اقدام کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در حال حاضر حدود 800 نفر دانش‌آموز در 12 مدرسه در سطح استان تهران در این زمینه فعال هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زمان ظهور SARS-CoV-2 در سه سال پیش، این ویروس به تکامل خود ادامه داده و جهش‌های ژنتیکی را سریع‌تر از حد انتظار به دست آورده است. در مجموع ظهور BF.7 و سایر انواع سویه جدید ویروس نگران‌کننده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«چند صد» گزارش جدید از رویت بشقاب پرنده‌ها و اجسام ناشناخته پرنده در آسمان در حال پیگیری است. دفتر مدیریت اطلاعات ملی در ژوئن 2021 گزارش داد که بین سال‌های 2004 تا 2021، حدود 144 مواجهه این‌چنینی وجود داشته که 80 مورد آن با چندین سنسور حساس ضبط شده و ثبت شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«محمد خزاعی» رییس سازمان سینمایی گفت: تا روزی که در من سازمان سینمایی باشم قطعا فیلم بی‌حجاب در سینما اکران نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش قیمت دلار در آخرین روز های پاییز 1401 در حالی است که محسن رضایی که هم اکنون سمت معاون اقتصادی سید ابراهیم رئیسی را بر عهده دارد در جریان انتخابات 1400 وعده داده بود که پول ایران قوی ترین پول منطقه شود.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی گفت: فوت مرحوم مهسا امینی برای دشمنان یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه‌های خود را در راستای براندازی نظام پیاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایپا به لطف بازار آزاد و مافیای خودرو 65 درصد گران کند در نتیجه دلیل اصل افزایش درآمدهای عملیاتی این شرکت افزایش قیمت کارخانه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از افتتاح اولین آرامستان جدید تهران تا 6 ماه آینده خبر داده بود. تعیین محل آرامستان جدید پایتخت و سازوکار آن، نیازمند مصوبه شورای شهر و بررسی دقیق در پارلمان محلی است

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: محسن کوهکن می‌گوید: اگر قبلا از کنار زنانی که موهایشان پیدا است، رد می‌شدیم، به ذهنمان خطور می‌کرد که او را ارشاد کنیم اما اکنون وقتی از کنارشان رد می‌شویم به آن‌ها احسنت می‌گوییم زیرا با وجود اینکه برخی کشف حجاب کرده‌اند، اما آنها همین روسری را حفظ کرده‌اند و این نشان از اعتقادشان به حجاب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌های مرکز آمار نشان می‌دهد در ماه گذشته تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد 50 درصد رسید و تورم نقطه به نقطه آبان ماه در مقایسه با ماه قبل (44.7درصد) 5.3 واحد درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره دنبال وقوع آلودگی نفتی در غرب شهر بندرعباس و آلودگی آب این شهر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشورگفت: امروز فنی‌ترین جنگ سایبری را با آمریکایی‌ها داریم و دشمن برای تغییر افکار جوانان دست به هر کاری می‌زنند.