جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولادیمیر زلسنکی بدون اشاره صریح به کشور خاص گفت: هستند کسانی که از من می‌خواهند پشت میز مذاکره بنشینم. اما من موضوعی برای مذاکره با روسیه نمی‌بینم.

وب‌گاه گسترش

جانشین رییس پلیس راهور فراجا همزمان با روز ملی حمل و نقل و رانندگان گفت: شبکه حمل و نقل، ستون فقرات و زیرساخت اقتصاد کشور است و اگر این شبکه اشکال داشته باشد، بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی و حتی اجتماعی در کشور، دچار مشکل می‌شود.

خبرگزاری مهر

قم - مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در پیام تسلیتی اعلام کرد: حوزه‌های علمیه مصادف با مراسم تشییع پیکر آیت الله روحانی تعطیل خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: به‌جای برخورد صرف با اشخاصی مثل سیدمصطفی میرسلیم، لازم است با پدیده خطرناک میرسلیمیسم (!) مقابله شود تا حتی اگر برای ترمیم شکاف‌های اجتماعی برنامه‌ای هم نداریم، حداقل مانع از عمیق‌تر شدن آنها شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدارس دولتی ما چه از لحاظ معلم و چه از لحاظ امکانات تضعیف شده اند. یکی از ریشه های شرایط فعلی کشور این است که ما به درستی به وزارت آموزش و پرورش نپرداختیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی تاج از برگزاری بازی دربی با حضور تماشاگران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه هفته گذشته نامه استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه کرده است که روند استعفای وی طبق آیین‌نامه را در این گزارش می‌خوانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از اعضای تیم تروریستی جیش الظلم در اعترافاتش می‌گوید: با 16 کیلو مواد انفجاری و دو اسلحه کلاش قرار بر ترور داشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 1400 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصرف زیاد اسفناج برای افرادی که مستعد آرتریت نقرسی هستند، بسیار مضر است اما برای درمان افسردگی و بی‌خوابی می‌توانید از اسفناج استفاده کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: 26 آذر، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای کمک‌رسانی به توزیع اقلام و مایحتاج مردم در زمان دفاع مقدس، روز ملی حمل و نقل نام‌گذاری شد و این روز را می‌توانیم فرصتی برای توجه بیشتر به حوزه حمل و نقل بدانیم. وی اظهار کرد: متأسفانه آمار جان‌باختگان تصادفات رانندگی در کشورمان بسیار...

وب‌گاه مشرق نیوز

او نان‌خور این حکومت بوده! اپوزیسیون‌بودنش را زمانی می‌شد باور کرد که وسط اغتشاشات برای نظام فیلم بازی نمی‌کرد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبر نامزدی حسن روحانی را باید آغاز کمپین انتخاباتی مجلس دوازدهم دانست. باید منتظر زمان بود تا مشخص شود که جامعه، اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان هر کدام به چه سمتی خواهند رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال سیاسی گفت: مجلس با این کارت زردها دارد به دولت پیام می دهد که باید در مقام ترمیم کابینه برآید. معتقدم اگر چند وزیر عوض شوند بقیه وزرا حساب کار دست شان می آید که باید به اندازه حل مشکلات کشور کار بکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امسال تغییراتی در رشته‌ها و گرایش‌های آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 رخ داده است. ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت کنند.