جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای طرح تکریم و بررسی مسایل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی انجام شده توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه‌وشهرسازی، «ایمان اسلامیان» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه‌وشهرسازی به صورت تلفنی پاسخگوی درخواست‌ها و پی‌گیری پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 تا 12 ظهر روز امروز (شنبه، 26 آذرماه 1401) از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار دلار هفته گذشته آشفته شد. گفته می شود بازیگران ارزی در تهران تحت تاثیر متغیرهای گوناگون موج سواری کردند و نرخ دلار رکورد های قابل توجهی را ثبت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی طارمی که پس از حذف ایران از جام جهانی نیاز به یک گل برای آرامش دوباره و تداوم درخشش در فوتبال پرتغال داشت، پنالتی به دست آمده مقابل ویزلا را با شوت محکم زمینی به گوشه دروازه فرستاد که تلاش گلر حریف با شیرجه به سمت راست برای مهار توپ بی‌ثمر بود تا گل چهارم پورتو ثبت شود.

وب‌گاه گسترش

برخی از بازنشستگان به زودی مشمول پرداخت ویژه خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال رسانه‌ای اصلاح طلب، با انتشارتوییتی به اظهارنظر سپهر خلجی درباره علت افزایش قیمت دلار کنایه زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه رسمی در معاملات نقدی روز پنجشنبه گذشته تقریبا 200 هزار تومان ارزان تر از روز چهارشنبه به فروش رسید.

خبرگزاری مهر

آیین «همسفر تا بهشت»، گرامیداشت 500 زوج دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، کشور‌های عضو اتحادیه اروپا با وجود اعمال چند دور تحریم علیه مسکو، واردات کالا‌های روسی را در سال جاری میلادی افزایش داده اند. پوتین در اجلاس شورای توسعه استراتژیک پروژه‌های ملی هشدار داد، کشور‌های عضو اتحادیه اروپا کالا‌های روسی را استفاده می‌کنند، اما از عرضه محصولات خود به روسیه خودداری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس مصوبه ستاد بحران استان، ادارات دولتی و مراکز آموزشی از هفته جاری (اول دی ماه) تا پایان امسال، روزهای پنجشنبه‌ها تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ایالات متحده از زمان فوت مهسا امینی برای رسیدگی به نقض حقوق بشر در ایران اقدامات قاطعی انجام داده است، ازجمله تحریم دستگاه‌های امنیتی، تحریم افراد خاص، تحریم نهادهای داخلی ایران و صدور مجوزهایی که سبب شد مردم ایران دسترسی بهتری به جریان آزاد اطلاعات داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با انجام تحقیقات توسط ماموران پرونده و بررسی مستندات ارائه‌شده از طریق مالباخته، مشخص شد تراکنش‌ها از طریق یک فروشنده دوره‌گرد یخ‌فروش، فالوده‌فروش و آب‌زرشک‌فروش در نسیم شهر انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال فرهنگی و رسانه‌ای در توئیتی با انتشار عکسی از حمله به خانه منتسب به خانه پدری مجید رضا رهنورد بعد از اعدام خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر داوطلب در هر دو مرحله کنکور دی و تیر شرکت کند، بالاترین نمره او را به حساب می‌آوریم. سهم کنکور در پذیرش دانشگاه‌ها برای سال 1402، 60 درصد و سهم امتحانات نهایی برای 10 درس، 40 درصد به صورت قطعی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: گرچه قرار بود دولت برای نوسازی ناوگان جاده ای فرسوده تمهیداتی همچون واردات کامیون‌های سه ساله اروپایی در نظر بگیرد، اما هم‌اکنون خبری نیست.