جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت مرغ در سامانه های عمده فروشی به 52تا 53 هزار تومان و در خرده فروشی ها به 54تا 56 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل انتظامی با تاکید بر لزوم تکیه بر جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت ها گفت: دشمنان ایران اسلامی شکست مفتضحانه ای از مردم خوردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بدون قرعه کشی با پرداخت 100 میلیون، در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو صاحب خودرو شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونین وزارت صمت در جلسه ای با مدیران ارشد بورس به 6 توافق برای تعادل در بازار خودرو دست یافتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان ملل متحد به قصد آمریکا برای ارسال سامانه های دفاع هوایی پاتریوت به اوکراین واکنش نشان داد. استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، شب گذشته، جمعه، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال عرضه سامانه موشکهای ضد هوایی "پاتریوت" آمریکایی به کی‌یف گفت: «سازمان ملل دوست دارد در اوکراین شاهد صلح باشد، نه پمپاژ سلاح بیشتر به منطقه. آنچه که در روزهای...

خبرگزاری مهر

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تدوین 60 ماده و 261 بند برای برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران این برنامه را در دو سطح راهبردی و عملیاتی تنظیم کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاتوسی در شرایطی که زمان زیادی تا شروع مجدد لیگ برتر باقی نمانده بود، به ایران بازگشت اما نکونام روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران به شدت به این بازیکن معترض شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشجو پس از ممنوع‌الورود شدن، ابتدا به معاونت دانشجویی دانشکده خود رجوع می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه "دولت بایدن متعهد به عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است" اظهار داشت: اما به صراحت گفته‌ایم که در حال حاضر روی برجام متمرکز نیستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روزنامه اصولگرا درباره پدیده خطرناک «میرسلیمیسم» هشدار داد و خواستار مقابله با آن شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در یادداشتی به بحث ضرورت‌های پژوهش در جامعه فرهیخته دانشگاهی پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه آدم‌ربا در یک ضایعاتی در منطقه حصارک کرج شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

خبرگزاری دانا

با نگاهی اجمالی به تاریخ چند هزار ساله فارس به خوبی میتوان دریافت که این استان در ادوار مختلف اثر گزاری بسیاری در تمام حوزه ها داشته و همواره با دارا بودن اماکن گردشگری و تاریخی بیشمار جز میراث های ماندگار این کشور به شمار میرود که به دلیل سهل انگاری متولیان امر در سالهای گذشته تا کنون از پتانسیل گردشگری آن کمتر استفاده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح بررسی دومرحله ای بودجه تصریح کرد: شورای نگهبان ایراداتی به این طرح وارد کرد که باید در مجلس شورای اسلامی اصلاح شود.