جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوانینِ حمایتی از کارگران از همان سالهایِ ابتداییِ تدوین، با تفاهم‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دادنامه‌ها قلع و قمع شده‌اند و قانون بیمه بیکاری نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کرمان درباره مسائل اخیر در دانشگاه باهنر کرمان و آخرین وضعیت 6 دانشجوی بازداشت‌شده این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پارلمانی دولت گفت: برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان هم یک تعدادی امضا جمع کرده‌اند ولی در حال صحبت هستیم که اعلام وصول نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنم. هرگز نمیخواستم نظامی شوم. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم. من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شنبه 26 آذر 1401 در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، قیمت خرید دلار توافقی 36 هزار و 310 تومان بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک حقوقدان می‌گوید، به عنوان مثال اگر کسی به سه سال حبس قطعی محکوم شده و حکم نیز اجرا شده باشد و دو سال از آزادی او گذشته باشد، محکومیت کیفری وی موثر نبوده و اگر گواهی عدم سوء‌پیشینه بخواهد، محکومیت وی درج نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصصان و پژوهشگران حوزه سیاست نسبت به عواقب ناامیدی از صندوق‌های رای و بی‌ثبات شدن جامعه بدون نهاد‌های میانه و میانجی، مکررا هشدار داده بودند و پژوهشگران حوزه سیاست خارجی نیز با تاکید بر ضرورت واقع‌گرا بودن در جهان سیاست و ایستادن در جایگاه درست و تامین‌کننده منافع ملی بین منظومه‌های قدرت جهانی و نیز نگرانی از عدم بازگشت به برجام و افتادن در دام بازی‌های سیاسی کشور‌های رقیب، مقالات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد طلافروشی با پلیس تماس گرفت و گفت: دو هفته قبل زن سالخورده‌ای به مغازه طلافروشی دوستم رفته و از او سرقت کرده است. دوستم تصویر زن سالخورده را برایم فرستاد و از من خواست برای دیگران ارسال کنم و ماجرای سرقت را هم تعریف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند ماهی است دو پلت‌فرم خارجی واتساپ و اینستاگرام بنابر دستور مراجع ذی‌صلاح با محدودیت روبه‌رو شده‌اند. چندی پیش مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بسترسازی برای توسعه حوادث اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی را به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت، اجرای این مراسم بر عهده پدرام کریمی بود و او با اشاره به حاضران در تالار وحدت گفت: عیار و اعتبار این جشنواره با حضور شما مستندسازان شکل گرفته است. سپس تصاویری آرشیوی با صدای حجت اشرف‌زاده از عشق به ایران پخش و با معرفی هیات انتخاب بخش مسابقه بین‌الملل، اختتامیه رسما آغاز شد. شیرین نادری، لیلا حسینی...

خبرگزاری تسنیم

رویداد سرود و جایزه هنری «روایت سرباز» در تالار وحدت برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: به‌جای برخورد صرف با اشخاصی مثل سیدمصطفی میرسلیم، لازم است با پدیده خطرناک میرسلیمیسم (!) مقابله شود تا حتی اگر برای ترمیم شکاف‌های اجتماعی برنامه‌ای هم نداریم، حداقل مانع از عمیق‌تر شدن آنها شویم.

خبرگزاری مهر

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: باید به دانشجویان اجازه شنیده شدن حرف‌هایشان داده شود.