جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط و ضوابط تحصیل در دانشگاه افسری و تربیت پلیس اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب، فهرست بهترین و ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل تا 5 میلیون تومان آمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژو2008 مدل 1399 رشد 50 میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنچه جنجالهای تازه می‌آفریند احکام اعدام وسالب حیات است که صادر شده و بعضا با شتاب هم به اجرا در آمده است و بر حجم وعمق وسطح اختلاف نظر ها افزوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از تصویب قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد، بیانیه‌ای ضدایرانی و طبق عادت دیرینه، مداخله‌جویانه صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیفر قتل برای محارب تنها در صورتی‌ست که مرتکب قتل شده باشد، در غیر اینصورت این کیفر جایز نیست و با عنایت به حساسیت ویژه شارع مقدس به دماء و نفوس، در فرض سؤال قاضی باید از حکم اخف استفاده کند»

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا منادی در نامه‌ای به یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نوشت: تاریخ اعمال رتبه‌بندی برای معلمان مهرآفرین که حاصل برداشت اشتباه دولت بوده، هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در همین مدت دلار 13 هزار تومان گران‌تر شده است. دلیل این گرانی چیست؟ به جز سیاست‌های دولت رئیسی در عرصه بین‌الملل و مسائل داخلی؟ گرانی که قارچ پس از باران نیست، ناگهانی از دل زمین بیرون بزند، بلکه سیاست‌های مسئولین گرانی را به مردم تحمیل می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدتیشن برای کسانی که دچار این 5 مشکل مزمن هستند نه تنها مفید نیست بلکه می‌تواند به بدتر شدن وضع آن‌ها منجر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار بود دولت سود سهام عدالت 49 میلیون سهامدار خود را آذر ماه واریز کند و تاریخ این واریزی با یلدا نزدیک بود. اما کمی بعد اعلام شد واریز سود سهام عدالت یا همان یارانه یلدایی رئیسی به دی ماه موکول شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم سینمایی «پرونده باز است» با اشاره به توقف فیلمبرداری این پروژه سینمایی رسیدن این فیلم به جشنواره فجر امسال را بعید دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک مستندساز گفت: مستند «ردی از یک مرد» به زوایای جدیدی از زندگی سردار سلیمانی می‌پردازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شما را با خودروهایی که امروز با بودجه‌ای تا حدود 350 میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید آشنا خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناظران سیاسی و اقتصادی به درستی تحلیل کرده بودند که اگر رئیسی در همان سال 96 رئیس جمهور می‌شد، شاهد افزایش قیمت دلار خواهیم بود. همین روزها که یک سال و اندی از عمر دولت رئیسی می‌گذرد شاهد رسیدن دلار به 38 هزار تومان هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه شرق نوشت: بیش از یک هفته از افشای بولتن‌های محرمانه خبرگزاری فارس برای برخی از مقامات می‌گذرد؛ بولتن‌هایی که محتوای آن از سوی برخی چهره‌های رسانه‌ای تکذیب شده و تهیه‌کننده آنها نیز بازداشت شده است.