جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با بیان اینکه بارها اعلام کردیم به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نکرده و نخواهیم کرد، اظهار داشت: بحمدالله مسأله‌ای که دشمنان ایجاد کردند با مقاومت و ایستادگی مردم ناکام می‌ماند و کار سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیریت ایلان ماسک بر توئیتر، طی روزهای اخیر، سبب بروز مشکلاتی تازه، افزون بر چالش‌های پیشین این شرکت شده است. مشکلاتی که سبب افزایش چالش دولت‌ها و کاربران با این شبکه اجتماعی شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: ساخت آینده کشور، ماموریت اصلی نظام تعلیم و تربیت است، طرح رتبه بندی اولین قدم دولت برای حمایت از معلمان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویب یک قطعنامه دیگر علیه و واکنش ها به این قطعنامه از جمله خبرهای مهم 24 ساعت اخیر بود که اقتصادنیوز در این گزارش آنان را مرور کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از نگاه تحلیلگران ارزی بازار ارز در شرایط فعلی از یک سفر ترسیده که آن هم سفر گروسی است. این دسته از معامله گران مدعی بودند سفر گروسی می تواند ورق را در بازار دلار برگرداند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مردی که همین چند وقت قبل با چهره‌ای پریشان ماجرای بازداشت و زندانی شدن فرزندش را به جرم مسائل امنیتی برای رسانه‌ها نقل می‌کرد امروز از فاصله بسیار زیاد بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آنها سخن می‌گوید.

خبرگزاری تسنیم

حاج قاسم یقین داشت که فرمانده، حضرت زهرا (س) است. هیچ‌جایی نگفت که من فرمانده‌ام. در هور، در اروند، در مهران... گفته بود که من فرماندهی و یاری حضرت زهرا (س) را دیدم.

خبرگزاری تسنیم

اگر بخواهیم سبک زندگی جامعه بر اساس مؤلفه‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و... باشد، باید حکومتی برگرفته از وحی و اصول قرآنی وجود داشته باشد. زیرا حکومت سکولار هیچ‌گاه زمینه تحقق سبک زندگی قرآنی را فراهم نخواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام نوری گفت: نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون برای آخر هفته 38 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر و نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: ما باید به اعمال فشارها علیه ایران ادامه دهیم زیرا به زنان در خیابان ها حمله و آنها را زندانی می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داشتن دو، سه مورد از این موارد، طبیعی است اما اگر بیشتر این نشانه‌های استرس بالا و اضطراب را دارید، با روان‌شناس صحبت کنید.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی، وارد خراسان جنوبی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش سن و سابقه بازنشستگی که زمستان سال قبل در لایحه بودجه 1401 گنجانده شده بود و توسط نمایندگان مجلس به این دلیل که جای اصلاحات پارامتریک در قانون یکساله بودجه نیست، حذف شده بود، دوباره در متن برنامه هفتم توسعه و در زمستان امسال نیز بار دیگر در مجلس مطرح می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانیان و طراحان آشوب در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور نتوانستند طرح های مورد نظر خود را به انجام برسانند و مشخص شد که طرح مسئله انقلاب رویایی بیش نبوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه فرهنگیان در خصوص حضور دانشجومعلمان ورودی 1398 رشته آموزش ابتدایی به کلاس‌های درس و تدریس آنها توضیحاتی ارائه کرد.