جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی وقتی کار را از دولت قبلی تحویل گرفت، قیمت دلار حوالی 25 هزار تومان بود و الان یعنی همین الان که این یادداشت نوشته شده است و زمانی که شما آن را می‌خوانید نمی‌دانم، 38 هزار تومان قیمت دارد یا خیر!

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنچه جنجال‌های تازه می‌آفریند، احکام اعدام و سالب حیات است که صادر شده و بعضا با شتاب هم به اجرا در آمده است و بر حجم و عمق و سطح اختلاف نظر‌ها افزوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی به اظهارات جنجالی میرسلیم درباره اعدام معترضان واکنش تندی نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خدمات بستری برای مددجویان بهزیستی که دارای بیمه سلامت هستند، رایگان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افشاگر موضوع سیسمونی گیت مرتبط با قالیباف به 14 ماه حبس قطعی جدید محکوم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. آخرین وضعیت توسعه خوابگاه‌های متاهلی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اولین جلسه ستاد ازدواج دانشگاهیان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیلگران طی هفته گذشته می‌گفتند دلار می‌ریزد که چهارشنبه ریخت تا به قول معامله‌گران چوپان‌های دروغگو، راستگو شوند. از صبح چهارشنبه تحلیلگران گوشزد می‌کردند که نرخ یک سقف می‌زند و می‌ریزد و این اتفاق افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار کرد: حباب سکه در روزهای اخیر حدود دو میلیون و 100 هزار تومان بوده که امروز به دو میلیون و 50 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد سرافراز بعد از انتشار ویدئوی مصاحبه اخیرش توئیتی خطاب به غلامحسین محسنی‌اژه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شش ماده غذایی که در رژیم‌های کاهش وزن می‌تواند به شما برای افزایش احساس سیری کمک کند را در این گزارش آورده ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، در خصوص بررسی و بازنگری آیین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد فروشندگان بالقوه آپارتمان‌های مسکونی با نگاه به تغییرات افزایشی قیمت ارز که پس از یک دوره کوتاه‌مدت ثبات، اخیرا دوباره از سر گرفته شده، با اعلام قیمت‌های پیشنهادی جدید وارد بازار مسکن شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سن بلوغ در ایران بین یک تا سه سال کاهش یافته است که عمده‌ترین دلیل این مسئله در ایران، دسترسی آسان و بی قیدوشرط کودکان به اینترنت و فضای مجازی و کاستی و غفلت والدین در امر نظارت بر فرزندان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوسف نوری با بیان اینکه در شبکه شاد قابلیت امکان گفتگو با وزیر آموزش و پرورش فراهم شده است، اعلام کرد: مسائل و پرسش‌هایی که دانش‌آموزان در بخش گفت‌وگو با وزیر آموزش و پرورش در شبکه شاد مطرح خواهند کرد، دسته‌بندی خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دولت نوشت: به گزارش منابع خبری چین، «هو چون‌هوا» که ریاست سازوکار عالی روابط چین و ایران را برعهده دارد، تا مارس سال آینده، در سمت معاون نخست وزیر چین می‌ماند.