جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

دبیر «رویداد ملی صبرا» از گردهمایی 300 بانوان فعال در میادین فرهنگی و صحنه گردان بردبار روایت امید کشور خبر داد و گفت: استعدادیابی بانوان کنشگر در میادین فرهنگی و تبلیغ از اهداف این رویداد به‌شمارمی‌رود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«جین» یکی از اعضای گروه معروف کُره‌ای «بی تی اس» (BTS) خدمت سربازی اجباری کره جنوبی را آغاز می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور سابق آمریکا با تشکیل پرونده‌ای علیه هیئت جایزه پولیتزر 2018، خواستار اعاده حیثیت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دونالد ترامپ با تشکیل پرونده‌ای علیه هیئت جایزه پولیتزر 2018، خواستار اعاده حیثیت شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان انرژی اتمی فناوری هسته‌ای در خدمت مردم است، گفت: ما توانستیم با یک کار آزمایشگاهی تسهیلاتی که می‌توانیم روی محصولات نفتی به خصوص مازوت؛ که امروز یکی از محصولات مبتلا به هست سولفور آن را از طریق فناوری پلاسما کاهش دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، نشست «بررسی جایزه شهید آوینی» برای آسیب‌شناسی‌و واکاوی مطالبات هنرمندان حاضر در این حوزه برگزار شد. شامگاه سه‌شنبه 22 آذرماه همزمان با سومین روز از برگزاری شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، نشست تخصصی «بررسی جایزه شهید آوینی» با حضور عبدالحسین بدرلو، معاون مستند مرکز گسترش سینمای مستند...

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رای قطعی دادگاه محمد زارع فومنی مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات که مهرماه بازداشت شده بود، از دادگاه ویژه روحانیت صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: تعاملات ما با آژانس برقرار است و امیدواریم در جهت رفع موانع و ابهامات با آژانس یک گام رو به جلو برداشته شود. وی در این ارتباط از سفر مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی طی روز‌های آینده به ایران خبر داد. ادامه دارد...

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور بر ضرورت برگشت به کار و استخدام بدون آزمون پرستاران، کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت که در ایام کرونا خدمت کردند، تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهور با بیان اینکه شکل‌گیری ایران قوی بدون اقتصاد و زیرساخت قوی امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: همه ما در دولت و نهاد‌های انقلابی به دنبال ساختن ایران قوی هستیم که قدرت اقتصادی یکی از ساحت‌های آن است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فناوری هسته‌ای در خدمت مردم است تاکید کرد: در بحث آلودگی هوا که همه را رنجور کرده است تلاش ما این است که بتوانیم از طریق فناوری هسته‌ای خدمتی کنیم.