جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت اعلام کرد: احکام و تبصره‌های بودجه 1402 را یک مرتبه مورد بحث و بررسی قرار دادیم و در مورد آنها رای‌گیری در داخل دولت به عمل آمده است اما بسیاری از مفاد احکام و تبصره‌ها وابسته به مفاد احکام دائمی است و لذا تا بررسی احکام دائمی تمام نشود، نمی‌توان جمع‌بندی نهایی در رابطه با بودجه 1402 ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر نفت گفت: مشترکینی که در ماه‌های بسیار سرد سال، مصارف آن‌ها حداکثر 70 درصد الگوی متعارف مصرف باشد، گاز بهای آنها رایگان خواهد بود.

خبرگزاری مهر

مشهد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اصل حرکت انقلابی مبتنی بر اسلامیت و حاکمیت دین و همچنین در راستای استقلال و آزادی کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در گزارش خبرآنلاین آمده: زاکانی بعد از انتخابات 1398 مجلس شورای اسلامی به ریاست مرکزپژوهش های مجلس می رسد. او در مرکزی که کلا 5 معاون در ساختارش داشت، برای 14 معاون حکم زد و ساختار مرکز را چنان چاق کرد که به جای 248 پست سازمانی، به 600 نفر حقوق ثابت داده می‌شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رویداد سرود و جایزه هنری روایت سرباز در تالار وحدت برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مربیان فوتبال همیشه رویای هدایت تیم‌های بزرگ فوتبال در سرتاسر جهان را در سر می‌پرورانند؛ با این حال، زلاتکو دالیچ جهانگردی بود که از هدایت تیم‌هایی که در آن بوده راضی بوده و حالا به تیم ملی کرواسی رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده فراجا ر با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و بازنگری در فرآیندها می‌توان بهتر از پیش عمل کرد، گفت: لازم است که با تهیه برآورد اجتماعی و آینده‌پژوهی و با نگاه به نقشه راهبردی آینده یک کار قوی و مناسب در این زمینه انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اسامی برگزیدگان دومین دوره جایزه «شهید حاج قاسم سلیمانی» امروز چهارشنبه (23 آذر) طی آئینی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علایم دهیدراته شدن در طول روز شما را رها نخواهد کرد. کارشناسان می‌گویند که تشنگی بعد از خواب می‌تواند شما را گیج و سردرگم کند. همچنین مقدار کمی دهیدراته شدن می‌تواند تمرکز شما را تحت تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از مریم معصومی و سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت اطلاع رسانی درست، شفاف و به هنگام از خدمات دولت برای جلب اعتماد عمومی، همراه کردن مردم با اهداف و سیاست های کلان کشور و ارتقای سرمایه اجتماعی تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان غربگرا چه در سال 60 و چه در سال 1401، به بهانه‌های سیاسی با اساس حکم قصاص مقابله کرد و به مدافع قاتلان و مجرمان تبدیل شد.

وب‌گاه گسترش

پرواز هواپیمایی معراج از تهران به مقصد استانبول که مقرر بود ساعت 10 صبح انجام شود، با تاخیر چند ساعته مواجه شده و درنهایت از سوی این ایرلاین، پرواز جایگزین در ساعت 17 در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: از وزیر ارتباطات در خصوص رفع فیلترینگ سوال می پرسیم، توپ را به زمین سایر وزارتخانه‌ها می اندازد که قابل قبول نیست.