جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیوئی از اسکورت جنگنده‌های سعودی از هواپیمای رئیس جمهور چین ببینید:

وب‌گاه عرشه آنلاین

لایحه حمایت از زنان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی فومن از دستگیری عاملان هتک حرمت به لباس 2 روحانی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ملت ایران از فتنه‌هایی که از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون ایجاد شده پیروز بیرون آمده البته فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است.

خبرگزاری مهر

در اولین نشست عمومی تشکل‌های تخصصی، فعالان و متخصصان مسائل مهاجرین افغانستانی نقاط تاریک و روشن پیش‌نویس قانون مهاجرت بررسی شد.

وب‌گاه فرارو

یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت 10:15 صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت 7 صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت 12 انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و 13:15 انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌ها از حمله موشکی روسیه به دفتر ولادیمیر زلنسکی، ریاست‌جمهوری اوکراین خبر می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گویا کفگیر توئیتر به ته دیگ خورده است؛ ایلان ماسک اعلام کرد وضعیت مالی توئیتر بسیار خطیر است و حتی از احتمال ورشکستگی نیز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: عضو مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: وقتی خبرهای کمیسیون را بارگذاری می کنیم، یعنی برای اطلاع رسانی، همه مجبور هستیم از فیلترشکن استفاده کنیم. بنابراین وزیر ارتباطات باید فکر اساسی در این خصوص داشته باشد در غیر اینصورت بعد از تعطیلات مجلس، طرح سوال خواهیم داشت و قطعا امضا هم به اندازه کافی برای این سوال جمع آوری خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه‌بندی تمام معلمان مشمول خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه مشکل برخی از درخواست‌دهندگان یارانه حل شده است اما برخی نیز هنوز برای گرفتن یارانه مشکل دارند. این موضوع از صف‌های طولانی بخش مراجعه‌ی حضوری شکایات یارانه‌ی معیشتی مشخص است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از بارش برف پاییزی امروز چهارشنبه 23 آذر در شهرستان فریدونشهر استان اصفهان را تماشا می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

76 تن و به روایت دیگری 62 تن طلای کشور را آب کردند و به بانک ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه ها به قیمت بالاتر، دزدی های صورت گرفته را جبران کنند.