جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور اظهارکرد: افتخاری که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در آبرسانی و برق‌رسانی و گازرسانی به مردم انجام داد موجب شده تا مردم احساس کنند سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و در مواجهه با حوادث همواره گمنام و بی‌نشان کنار آنها بوده و در سازندگی نیز میدان‌دار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه استعفای خود را در مجلس اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویروس جدید خطرناک در کمین کودکان و نوزادان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل ماهان صدرات گفت: موکلش ماهان صدرات از اعدام نجات یافت و اجرای حکم متوقف شد.

خبرگزاری دانا

سرپرست جدید مجموعه ورزشی انقلاب منصوب شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اجرای حکم ماهان صدرات از بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر متوقف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 696 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 18 میلیون و 650 هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو ائتلاف دولت قانون عراق مدعی شد: در مرحله پیش رو شاهد صدور حکم بازداشت علیه مصطفی الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

30 آذر ماه یعنی چهارشنبه هفته آینده شب یلدا یا همان شب چله است. با توجه به اینکه شب یلدا روز چهارشنبه است، برای بسیاری این سوال مطرح است که آیا چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است یا نه؟

وب‌گاه مشرق نیوز

سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان دومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی طی مراسمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 23 آذر در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار سلامی و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری معرفی شدند. اسامی برگزیدگان دومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی به شرح ذیل است. نتایج کتاب‌ها: - گروه نظامی، امنیتی - کوهستان آتش / اثر برگزیده / گلعلی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهزاد غریب‌پور گرافیست پیشکسوت و تصویرگر در 65 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: نیمی از سود سهام عدالت تا پایان آذر یا روزهای اول دی‌ماه امسال، به حساب ذی‌نفعان واریز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌دنبال سقوط مرگبار دختری جوان از بالای پل عابر پیاده، پسر جوانی در این پرونده بازداشت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو ائتلاف دولت قانون عراق مدعی شد که در مرحله پیش رو شاهد صدور حکم بازداشت علیه مصطفی الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه پیام نور درصدد است آموزش‌ها را در عرصه متاورس ارائه کند و بتواند الگویی برای دیگر دانشگاه ها در این زمینه باشد.