جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه پژوهشکده شورای نگهبان هم پل ارتباطی این نهاد با صاحب‌نظران است و هم با فعالیت‌های علمی و پژوهشی به غنای نظرات شورای نگهبان کمک می‌کند، گفت: فعالیت‌های علمی پژوهشکده شورای نگهبان در حوزه قانون اساسی خلأهای موجود در این عرصه را کاهش داده است.

خبرگزاری دانا

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهوری خواستار برگشت به کار و استخدام بدون آزمون پرستاران، کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت شد که در ایام کرونا خدمت کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور رئیسی در این مدت، مدام دستور داده است اما این دستورها هیچ گره‌ای را از مشکلات اقتصادی کشور باز نکرده است و سفره مردم هر روز کوچک‌تر از دیروز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنایت جنگی ولادیمیر پوتین در روسیه وضعیت خوبی ندارد و اکنون قدرتمندترین سلاح پوتین یا همان جنگ انرژی، بر علیه خودش استفاده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس در روزهای آینده به تهران می آیند و امیدواریم در جهت رفع موانعی که وجود دارد گامی به جلو برداریم.

خبرگزاری دانا

اجرای حکم ماهان صدرات از بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر متوقف شد.

خبرگزاری مهر

اجرای حکم «ماهان صدرات» از بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر متوقف شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور خواستار برگشت به کار و استخدام بدون آزمون پرستاران، کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت شد که در ایام کرونا خدمت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آندریاس کلوت، تحلیل‌گر بلومبرگ با انتشار یادداشتی با عنوان «برای پایان دادن به جنگ در اوکراین، از استونی پیروی کنید، نه فرانسه» استدلال کرده قبل از صحبت با ولادیمیر پوتین، غرب باید به سخنان کاجا کالاس، نخست وزیر استونی گوش کند، نه امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه.

وب‌گاه عصر ایران

گزارشی که در سال 2018 توسط سازمان عفو بین‌الملل ارائه شد مشخص کرد که هرچقدر خانمی صدای رسا‌تری داشته باشد و توجه‌ها را بیشتر به خود جلب کند، احتمال هدف حمله قرار گرفتن او بیشتر خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس در روزهای آینده به تهران می‌آیند و امیدواریم در جهت رفع موانع پیشبرد موثری داشته باشیم و گام رو به جلویی برداشته شود.

وب‌گاه عصر ایران

قرار توقف اجرای حکم او مستند به درخواست اعاده دادرسی و موافق ماده 476 قانون آیین دادرسی کیفری صادر شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیأت رئیسه مجلس سوال ملی 2 نماینده درباره علت کمبود و گرانی دارو را اعلام وصول کرد.

خبرگزاری دانا

سه کتاب «سیب آخر»، «قهرمان به شکل خودم» و «مردی که زبان کبوترها را می‌دانست»؛ داستان‌های کودکانه درباره شهید سردار قاسم سلیمانی، توسط انتشارات «راه یار» به چاپ دوم رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد مسئولان آژانس به تهران خواهند آمد و ابراز امیدواری کرد که گام رو به جلویی برداشته شود.