جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

نخستین جلسه شورای ساماندهی آثار هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور هنرمندان پیشکسوت در موزه امام علی (ع) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کیفیت هم‌اکنون هوای پایتخت 165 و در شرایط ناسالم است و کیفیت هوا در 25 ایستگاه در شرایط قرمز قرار دارد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه گفت: در کتاب تاریخ همه چیز روشن است. ما نمی‌توانیم بدون شاهد مثال جوانانمان را به مقاومت ترغیب کنیم؛ سازش، تسلیم و تن دادن به دشمن ضامن سلامتی کشور و عزت و استقلال ما نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر بهداشت به مجلس احضار شد | دلیل این احضار چع بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: به زودی احکام سایر طبقات مشمول قانون رتبه بندی معلمان صادر خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماه‌هاست که خرید و فروش بازار سکه داغ است و بسیاری از مردم برای سرمایه‌گذاری به بازار سکه روی آورده‌اند. بازاری که در مقایسه با طلا و دلار مزیت‌های بیشتری دارد. اما از میان سکه‌های مختلف، برخی برای سرمایه‌گذاری بهترند و بهتر است سراغ برخی دیگر نرویم.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: 8 روز از زمان ارائه بودجه و شش ماه از موعد ارائه برنامه هفتم توسط دولت گذشته است و این تعلل قابل توجیه نیست.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: اگر اعتماد بی جا به آمریکا، انگلیس و فرانسه اوج ساده لوحی سیاسی است، اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه نیز اشتباه دیپلماتیک است.

خبرگزاری دانا

توکلی هفشجانی با اشاره به رشد 94درصدی منابع بانک مهر ایران در سال گذشته، گفت: هدف امسال رشد 2.5درصدی این منابع است، در حال حاضر شاخص معوقات بانک در کشور زیر 6.0درصد که این شاخص برای شبکه بانکی بیش از این است، همچنین تسهیلات پرداخت شده نیز 166 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک استاد هنرهای تجسمی گفت: هنر باعث می‌شود تا آیندگان از حال مردم آن دوره خبردار شوند. هنر به فهم حال مردم در آن مقطع زمانی کمک می‌کند.