جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

سرلشکر محمد باقری به دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت گفت: دفاع مقدس، ثمره آموزه‌ها و باورهای دینی و تمدنی برگرفته از تجربه تاریخی ملت بزرگ ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افزایش حقوق بازنشستگان با توجه به نرخ تورم و افزایش هزینه تامین معیشت، گفت: تنگناهای مالی دولت را در می‌یابیم اما وضعیت بازنشستگان در حوزه تامین معیشت شرایط مناسبی ندارند و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دوباره اینستاگرام، دوباره یک اظهار نظر شاز و دوباره تکذیب. 24 ساعت پس از ادعای جواد نیک بین درباره موافقت شرکت متا برای ایجاد دفتر در ایران، وزارت ارتباطات این ادعا را تکذیب کرد. این یعنی ده روز پس از نامه رسمی مرکز فضای مجازی به شرکت آمریکایی برای تعیین تکلیف، طرف آمریکایی پاسخی در این باره نداده است. این یعنی احتمالا پایان رسمی فعالیت این دو پلتفرم در ایران.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر دفاع مقدس و مقاومت و جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم که رسالت بوذری اجرای آن را بر عهده داشت جمعی از پژوهشگران، نویسندگان و فعالین حوزه روایت جنگ و دفاع مقدس حضور داشتند. این مراسم با مداحی حاج محمود طاهر و ذکر و یاد حضرت فاطمه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه شرایط محاربه را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مستمری‌بگیران مرد، با 60 سال سن و 20 سال سابقه پرداخت حق بیمه، 50 سال سن و 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه و نیز 35 سال سابقه پرداخت حق بیمه (بدون شرط سنی) می‌توانند از سازمان تامین اجتماعی درخواست بازنشستگی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی طی روزهای آینده به ایران می آیند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان انرژی اتمی از سفر مسئولان آژانس به تهران طی روزهای آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گفته می شود قیمت دلار امروز در تهران و بازارهای همسایه آرایش صعودی به خود گرفته است. دلار هرات امروز یک کانال بالا رفت و سلیمانیه از نیمه کانال دیروز عبور کرد. نرخ حواله درهم نیز امروز در مقایسه با روز قبل بالا رفته بود.

خبرگزاری مهر

سردار محمد باقری به دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت گفت: دفاع مقدس، ثمره آموزه‌ها و باورهای دینی و تمدنی برگرفته از تجربه تاریخی ملت بزرگ ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: اینکه امروز این دُمل چرکین سر باز کرده و افشای بخشی از بولتن‌های این طیف در پوشش کارهای رسانه‌ای که متأسفانه آسیبی به وجهه همکاران ما در رسانه‌ها زده، نشان داد عمق دروغ‌پردازی، جعلیات و تحریف‌گری این جریان تا چه اندازه به نظام، رهبری و نهادهای انقلابی ضربه می‌زند.