جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

خبرگزاری تسنیم

درحالیکه معاون فرهنگی وزرت ارشاد از آماده شدن این وزارتخانه برای اخذقرارداد تولید 20 هزار تنی با کاغذ پارس برای سال آینده نشر خبر داده است، مدیرعامل این کارخانه پیش‌شرط‌هایی برای رسیدن به این تولید بر‌می‌شمارد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای نگهبان گفت: مجمع مشورتی فقهی و پژوهشکده شورای نگهبان، از ابتدای تاسیس تاکنون منشأ خدمات ارزنده بوده و سرمایه‌ای ارزشمند برای شورای نگهبان محسوب می‌شوند.

خبرگزاری مهر

ساری - معاون طبیعی و تنوع زیست کشور با اشاره به مشکلات محیط زیستی گفت: خانه محیط زیست مکانی برای ترویج اخلاق و وجدان‌محیط زیستی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه 88، پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که وی برای چکاپ معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اظهار داشت: افتخاری که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در آبرسانی و برق‌رسانی و گازرسانی به مردم انجام داد موجب شده تا مردم احساس کنند سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و در مواجهه با حوادث همواره گمنام و بی‌نشان کنار آنها بوده و در سازندگی نیز میدان‌دار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه شکل‌گیری ایران قوی بدون اقتصاد و زیرساخت قوی امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: همه ما در دولت و نهادهای انقلابی به دنبال ساختن ایران قوی هستیم که قدرت اقتصادی یکی از ساحت‌های آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله گرامی گفت: برای فرد محارب در قرآن سه حکم آمده است: اعدام، قطع دست‌وپا و تبعید. این سه مورد در اختیار حاکم قرار داده می‌شود. مرحوم امام می‌فرمایند: «حاکم بین سه مورد مخیر است». اما ایشان از این نظر عدول کردند و فرموده اند بهتر آن است که متناسب با جرم، فرد را مجازات کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی: 300 شورای فرهنگ عمومی سراسر کشور، بازوی قدرتمند شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رییس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه را اعلام وصول کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر سلامی بیان کرد: آیا سیاست‌های امروز انگلیس و سیاست‌مداران‌شان همان راهی را در پی نگرفته‌اند که چرچیل در نظر داشت! اگر جوانان ما تاریخ را بدانند به نقش سیاست‌مداران امروز آن‌ها پی‌خواهند برد و تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت به مجلس احضار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیچ یک از اتفاقی که در هفته‌های اخیر برای ترامپ رخ دادند تازگی نداشتند. او از همان لحظه‌ای که پا به عرصه سیاست گذاشت درگیر رسوایی بود. ترامپ به عنوان رئیس جمهور دائماً روی مرزهای حدود قدرتش حرکت می‌کرد.

وب‌گاه گسترش

اجرای حکم ماهان صدرات از بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر متوقف شد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه گسترش

نایب رییس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه را اعلام وصول کرد.