جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر یکی از مراکز درمانی تهران گفت: آقای موسوی پیش از این نیز به این عارضه دچار بوده که شب گذشته نیز علائم آن مجددا ظهور کرده و تحت چکاپ متداول قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقاضای استعفای نماینده کرمانشاه اعلام وصول شد.

خبرگزاری دانا

فیض عارفی با بیان اینکه کتاب مهمترین ابزار برای «جهاد تبیین» است، گفت: تلاش برای کتابخوان کردن نسل جوان و نوجوان، معرفی کتاب های مناسب و انس دادن فرزندان با کتابخانه های عمومی بخشی از جهاد تبیین محسوب می شود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: تاریخ برای فهم امروز است و از این منظر، دفاع مقدس و دشمنان آن روز و تفکراشان هنوز وجود دارند و با مطالعه دفاع مقدس می‌توانیم بفهمیم چه کسانی دنبال حذف نام کشور عزیزمان هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا خبرگزاری دولت نوشت به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی، پیگیری ها حکایت از آن دارد که وی برای چکاب معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاریخ برگزاری این دربی روز 29 آذر 1401 و ساعت 17:30 خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

در دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر دفاع مقدس و مقاومت، برترین پژوهشگران این حوزه معرفی و تقدیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رییس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه را اعلام وصول کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج علی‌اکبری درباره حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان: اصل مسئله، بدین خاطر بود که در چابهار، در مسیر رسیدگی به یک قتل خانوادگی، اتفاق بدی برای یکی از مطلعین که یک خانم بوده می‌افتد / به کسانی که در هجوم به کلانتری حضور نداشته و فاصله داشتند، تیر اصابت کرده، که این اصابتِ تیر در دفاع از محیط کلانتری بوده / در چابهار توئیتی منتشر کردند که هیئت ما به جای دلجویی تهدید کرده، در حالی که این...

خبرگزاری دانا

قناعت گفت: رئیس جمهور از روز پنجشنبه به مدت 2 روز به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان دومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار سلامی معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت بازارچه خوداشتغالی ایجاد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازنشستگان این روز‌ها علاوه بر قصه‌های پرغصه همیشگی درباره میزان افزایش حقوق و داستان‌های کارگری دل‌نگران مسأله دیگری نیز هستند. موضوع واگذاری سهام بانک رفاه کارگران که سایه مبهم خود را بر سر تأمین‌اجتماعی و جامعه تحت پوشش آن گسترده است؛ اقدامی که علاوه بر مغایرت‌های قانونی می‌تواند مشکلات جدی را برای خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرجی راد گفت: در مقطع فعلی که ایران در تحریم است و چین هم اولین خریدار نفت ایران است و با پول آن نیز ایران کالا وارد کشور می‌کند، اتفاق خاصی نمی‌افتد و تهران امادگی ندارد که به صورت عملی پاسخ چینی ها را بدهد.