جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» روی عدد 168 یعنی در وضعیت قرمز قرار دارد.

خبرگزاری مهر

سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شایعاتی درباره بستری شدن میرحسین موسوی در بیمارستان در فضای مجازی منتشر شده است که رسانه شهرداری تهران آن را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را اعلام وصول کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخباری مبنی بر بستری شدن میر حسین موسوی در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه برخورد با جنایت‌کاران و افرادی که در جامعه نا امنی ایجاد می کنند یک ضرورت مهم و دستور قرآن و شرع مقدس است گفت: اغتشاش گرانی که حافظان امنیت را به شهادت می رسانند بر خلاف منافع مردم و کشور عمل می کنند.

خبرگزاری دانا

حمید مقدم فر گفت: حاج قاسم جان فدای ملت ایران بود و بنابراین «جان فدا» امسال شعار سومین سالگرد حاج قاسم خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی قوه قضاییه درباره شرایط محاربه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است که طبق قانون شرط تحقق محاربه قتل یا جرح نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بارها از جانب افراد دلسوز کشور نسبت به خطر بولتن‌نویسان و اصحاب سررسید هشدار داده شده بود، اما با آنان فقط برخورد مقطعی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر نفت گفت که زمستان سردی پیش رو داریم؛ تعرفه جدید گاز از 16 آذر اجرایی شده و در قبض‌های جدید اعمال خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد خاتمی، نماز جمعه این هفته تهران را اقامه خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دولت به نقل از مدیر مرکز درمانی: «آقای موسوی پیش از این نیز به این عارضه دچار بوده که شب گذشته نیز علائم آن مجددا ظهور کرده و تحت چکاپ متداول قرار گرفته است».

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مجری روز سه‌شنبه در شهرستان «ساری» مشغول فیلمبرداری بخشی از مجموعه «تخت‌گاز» بود که به دلیل تصادف ناشی از سرعت بالا به بیمارستان منتقل شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: 8 ماه است که شهرداری‌ها عوارض آلایندگی دریافت نکرده‌اند و شهرداری شهرهای کوچک در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت بازارچه خوداشتغالی ایجاد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز