یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بایدن و مقامات ارشد آمریکا یک سال پس از خروج از افغانستان کمتر در مورد مبارزه با تروریسم صحبت می‌کنند و چرخشی آرام در سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا آغاز شده که مطابق آن صدها ماموری که پیشتر در زمینه مبارزه با تروریسم فعالیت می‌کردند، وارد حوزه رصد تهدیدهای چین شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز از پیوند موفقیت آمیز کبد کودک 9 ساله دربیمارستان امام رضا (ع) خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه مسابقات تکواندو پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی دو نماینده کشورمان موفق به کسب مدال طلا شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخیرا فیلم کوتاهی از اظهارات آقای حمید نقاشیان در خصوص شائبه ی «ترور بیولوژیک امام خمینی» منتشر شد که با تکذیب جماران مواجه شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در روز‌های گذشته مصاحبه‌ای در رسانه‌های مجازی از قول جناب آقای حمید نقاشیان منتشر گردیده بود که طی آن، ایشان مدعی احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) گردیده و بر وجود اسنادی در این باره در وزارت محترم اطلاعات نیز اشاره کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیرا فیلم کوتاهی از اظهارات آقای حمید نقاشیان در خصوص شائبه ی «ترور بیولوژیک امام خمینی» منتشر شد که با تکذیب جماران مواجه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به خبری که جناب دکتر عارفی اخیرا اعلام فرموده و حقیر از متولیان اداره بیت شنیدم، هیچ جای سئوال باقی نمی ماند که بنده بخواهم کشف آن را به پرونده نسبت بدهم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخبر با تاکید بر اینکه شجاعت و بصیرت لازمه اصلی روحیه تحول‌خواهی است، گفت: گام گذاشتن در مسیر تحول نیازمند شجاعت است و قطعاً تبعات و هزینه‌هایی را نیز به همراه دارد و نمی توان با روحیه تحول‌خواهی به دنبال محافظه کاری و کسب آبرو در کوتاه مدت نیز بود.

خبرگزاری مهر

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن غیر نظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن 45 شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین المللی و حقوق بشری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد مخبر گفت: تقارن تکریم روز خبرنگار با یک روز پس از عاشورای حسینی که مأموریت حضرت زینب (س) آغاز می‌شود، بسیار مهم و الهی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماهواره ایرانی «خیام» در یک همکاری مشترک با کشور روسیه، از ایستگاه فضایی بایکونور قزاقستان توسط ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب شد که بر اساس آخرین گزارش‌ها نخستین داده تله متری این ماهواره در ایستگاه‌های زمینی در پایگاه‌های فضایی سازمان فضایی ایران دریافت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مخبر با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم پایه است، گفت: تمام مشکلات کشور در طول 40 سال گذشته با حضور مردم حل شده است و این حضور و به صحنه آوردن مردم با تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری میسر شد که خبرنگاران، پیامبران این فرمان ها و منویات بودند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون اول رییس جمهور: تمام مشکلات کشور در طول 40 سال گذشته با حضور مردم حل شده است و این حضور و به صحنه آوردن مردم با تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری میسر شد که خبرنگاران، پیامبران این فرمان ها و منویات بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطاتدر کانال تلگرامی خود آورد: روزی انوری از بازار بلخ می گذشت، هنگامه ای دید، پیش رفت و سری در میان کرد، مردی دید که قصاید انوری به نام خود می خواند و مردم او را تحسین می کردند.