یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه فرارو

درحالی طرح یاد شده به امضای 69 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و نیز انجمن روانشناسی ایران به منظور باز پس گرفتن این طرح به رئیس مجلس شورای اسلامی نامه زده‌اند.

وب‌گاه تابناک

دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور پس از سفر به استان های قزوین و زنجان در روز یکشنبه 16 مرداد ماه وارد اردبیل شد و مورد استقبال دکتر عاملی استاندار، دکتر نیکزاد نایب رییس مجلس و آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در اردبیل قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت پدر سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین را به وی تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

حدود دو ماه قبل طرحی مبنی بر «اصلاح ماده یک قانون تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور» در کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام وصول شد تا بر اساس آن، «صلاحیت اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی به صورت مستقل در اختیار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور قرار گیرد»؛ طرحی که امضای 69 نفر از نمایندگان مجلس را داشته و با انتقاد سازمان نظام روانشناسی، انجمن روانشناسی ایران و کارشناسان این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساعاتی پیش متنی منتسب به میرحسین موسوی از سران فتنه سال 88 در فضای مجازی منتشر شد؛ متنی که با وجود بیانیه های هر ساله و کم فروغ شده میرحسین، اینبار حرف هایی به مراتب عجیب تر را در خود جای داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرحبا گفت: مجلس شورای اسلامی همیشه خدمت به جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا را مد نظر خود قرار داده و و قوانینی را برای حمایت از آنها به تصویب رسانده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: با وجود گذشت حدود نیم قرن از آغاز مطالعات منطقه‌ای در ایران، کشور ما همچنان از فقدان اسناد رسمی قابل اتکا آمایش سرزمین رنج می‌برد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی بر آن است با شفاف سازی در جهت تحول در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گام بردارد.

وب‌گاه الف

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلنسکی گفت: "مهم‌ترین تحریم‌ها (علیه روسیه) بستن مرزهاست، زیرا روس‌ها اراضی دیگران را تصرف می‌کنند. روس‌ها باید تا زمانی که فلسفه خود را تغییر نداده‌اند در دنیای خود زندگی کنند."

خبرگزاری مهر

کتاب «خطبه اصغر؛ منظومه‌ای برای حضرت علی‌اصغر» فردا چهارشنبه با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود بختیاری، نایب رئیس هیأت مدیره سندیکای کنسرو ایران در نشستی خبری با انتقاد از سیاست گذاری دولت در حوزه قیمت گذاری دستوری کالا‌های مصرفی خانوار اظهار داشت: قیمت گذاری دستوری در کشور ما بیش از 50 سال سابقه دارد و تجربه همه این سال‌ها نشان می‌دهد که این یک سیاست شکست خورده است. وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد دولت فعلی اعتقاد راسخ به قیمت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به صورت تلفنی و درباره چالش‌ها در روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین برنامه هفتم توسعه آغاز و در دولت مورد مطالعه، بررسی و تدوین قرار گرفته است ولی هنوز به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده اما به یقین موضوع ایثارگران سرفصل خاص خود را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا مرحبا با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی از ایثارگران، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امتی که دارای فرهنگ شهادت باشد آن امت شکست‌ناپذیر خواهد بود لذا ما نیاز داریم یاد و خاطره شهدا، بزرگ‌مردی‌ها و رادمردی‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها را زنده نگه داریم و به آیندگان منتقل کنیم تا فرزندان ما و نسل...