شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش کمیسیون آموزش درباره طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در مجلس بررسی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مزدورانی از این دست، در پیشانی جبهه تهاجم به امت اسلام و مقدسات و مصالح آنها جا گذاری می شوند و به هر حال عاقبت این جاگیری خائنانه، تلف شدن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه وبودجه شهرداری تهران، آیین آغاز تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران، با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، محمد آخوندی رئیس و میثم مظفر نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، مدیران کل، معاونین مناطق، سازمان‌ها و شرکت ها، کارشناسان خبره و اساتید علمی دانشگاه‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز اطلاع رسلانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک نیمه سنگین اما در حال حرکت در معابر پایتخت خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت اسلامی به تنهایی توانایی در هم کوبیدن عمیق‌ترین لایه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و خردکردن اراده آنها را داراست و امروز در سایه اتحاد و همدلی همه جریان‌های مقاومت، با قاطعیت می‌گوئیم که زوال دشمن غاصب نزدیک تر از هر روزی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بوی توطئه می‌آید؟ هم‌زمانی حمله به «سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی و توهین‌کننده به ساحت پیامبر در آستانه توافق ایران و کشورهای غربی مشکوک و توطئه‌آمیز نیست؟

وب‌گاه گسترش

معامله‌گران درباره بازار هرات شرط‌بندی کردند، برخی از آن‌ها معتقد بودند قیمت دلار هرات افزایشی است و تا 30 هزار و 700 بالا می‌رود، اما برخی دیگر دقیقا قیمت دلار را 1000 تومان پایین‌تر می‌دانستند.

وب‌گاه عصر ایران

اجرایی شدن این حکم از سوی یک جوان 24 ساله، پدیده جدیدی است که باید مورد مطالعات نظری قرار بگیرد تا بتوان دریافت که چگونه در قلب دنیای مدرن، ایمان به غیب و احکام الهی در دل‌های مردم همچنان زنده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سایه اتحاد و همدلی همه جریان‌های مقاومت، با قاطعیت می‌گوئیم که زوال دشمن غاصب نزدیک تر از هر روزی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خرید جدید استقلال به تهران آمد.

وب‌گاه عصر ایران

ثابتی موضع مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایرانی درباره ترور سلمان رشدی را «شرم آور» خواند و آن را تلاشی «ذلیلانه» برای احیای برجام دانست.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام محمد حسن محمدی با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مبنای قیام امام حسین (ع) گفت: مبارزه بین حق و باطل تمام شدنی نیست و حق طلبی، ظلم ستیزی و ولایت مداری مهم ترین درس های مکتب عاشورا است که انقلاب های بزرگ با فراگرفتن این درس ها به وجود آمدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پروفسور ایال زیسر، استاد مطالعات تاریخ در دانشگاه تل‌آویو، طی تحلیلی در روزنامه اسرائیل‌هیوم با عنوان «سفر بایدن - پشت لبخند‌ها» خاطرنشان کرد: رؤسای جمهور آمریکا معمولاً در خاورمیانه محبوب نیستند. هر عرب، ایرانی یا ترکیه‌ای خودش را وقف نفرت از غرب، و در صدر آن، آمریکا می‌کند؛ آمریکایی که نماد بارز پیروزی غرب و سلطه‌جویی سیاسی، اقتصادی بر سراسر پهنه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

متا به زودی قابلیتی بسیار کاربردی را به واتساپ اضافه خواهد کرد. طبق گزارش ردیاب واتساپ WABetaInfo، کاربران نسخه اندروید این اپلیکیش به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین مخفی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقصران حادثه ریزش ساختمان متروپل مشخص شدند.