یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی به عنوان شهر ساخت از تاریخ 3 الی 5 آبان ماه 1401 برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی از برنامه این نهاد برای کشف استعدادها و ظرفیت‌های نخبگی در میان دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسوی در بیانیه خود به نحو بسیار عجیبی علیه مبارزه با داعش در سوریه و همچنین کمک به گروه‌های مقاومت در یمن و... موضع‌گیری کرده و حتی در گامی فراتر حزب‌الله لبنان را به باد انتقاد گرفته

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درحالیکه همواره رسانه‌های غربی دستاوردهای فضایی و ماهواره‌ای جمهوری اسلامی را در مرکز توجه قرار می‌دهند، این بار نیز بلافاصله پس از پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره 600 کیلویی کاملا بومی ایران به این دستاورد جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان دادند که نشان از اهمیت این موضوع برای رسانه های غربی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحبا گفت: مجلس شورای اسلامی همیشه خدمت به جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا را مد نظر خود قرار داده و و قوانینی را برای حمایت از آنها به تصویب رسانده است.

وب‌گاه الف

معاون اول رییس جمهور با اشاره به رشادت ها جانفشانی‌های فعالان عرصه خبر، تصویر و رسانه به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و جبهه های جنگ تحمیلی افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه، شجاع ترین، مقید ترین و دلسوز ترین اقشار در تمام حوادث و جریان ها و رویداد ها به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هستند

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز از انجام موفقیت آمیز پیوند کبد کودک 9 ساله در این شهر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهور با اشاره به رشادت ها جانفشانی‌های فعالان عرصه خبر، تصویر و رسانه به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و جبهه های جنگ تحمیلی افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه، شجاع ترین، مقید ترین و دلسوز ترین اقشار در تمام حوادث و جریان ها و رویداد ها به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم گرمی و دشت مغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدافعان حرم امنیت را به ایران و جهان بازگرداندند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت پدر سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین را به وی تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطاتدر کانال تلگرامی خود آورد: روزی انوری از بازار بلخ می گذشت، هنگامه ای دید، پیش رفت و سری در میان کرد، مردی دید که قصاید انوری به نام خود می خواند و مردم او را تحسین می کردند.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های تکواندو در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ترکیه با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور روسیه درباره چالش‌ها در روابط دو جانبه، نظیر بحران «آژانس یهود» گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافعان حرم فتنه بزرگ قرن را در منطقه خاموش کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حمید نقاشیان گفت: با توجه به خبری که جناب دکتر عارفی اخیرا اعلام فرموده و حقیر از متولیان اداره بیت شنیدم، هیچ جای سئوال باقی نمی ماند که بنده بخواهم کشف آن را به پرونده نسبت بدهم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش پایگاه خبری «i24»، هرتزوگ و پوتین ضمن صحبت درباره روابط دوجانبه تل‌آویو و مسکو، درخصوص مسائلی همچون چالش‌های پیش‌روی یهودیان در دیاسپورا [جوامع دور از وطن] و تنش اخیر پیش‌آمده بین دو طرف در مورد فعالیت «آژانس یهود» در روسیه گفت‌وگو کردند.