یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر سابق ارتباطات به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام توسط دولت سیزدهم واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرتاب ماهواره "خیام" توسط روسیه با موشک ماهواره‌بر "سایوز" که ساعاتی پیش انجام شد، بازتاب خبری گسترده‌ای در رسانه‌های اقصی نقاط جهان داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال گفتگوی تلفنی اردوغان و بشار اسد به پیشنهاد ولادیمیر پوتین وجود دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه معرفت‌شناسی ما نسبت به اهل بیت (ع) ناقص است، افزود: یک اشکالی که داریم این است که در تاسوعا و عاشورا دنبال اشک ریختن و راضی‌کردن احساس و عواطف خود هستیم اما آنچه مهم است اینکه بدانیم ماجرا چه بود و فقط دنبال گریه و مصیبت نباشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قیمت بلیت هواپیما همان 6 میلیون تومان و قطار 250 هزار تومان است، گفت: قیمت نهایی اتوبوس و قطار را به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما همچنان از فقدان اسناد رسمی قابل اتکا آمایش سرزمین رنج می‌برد، گفت: اسناد آمایشی دولت کمک چندانی به تدوین برنامه هفتم نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین به روزنامه واشنگتن پست گفت: کشورهای غربی باید مرزهای خود را به روی همه روس‌ها ببندند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح مطالعاتی با محوریت ماه محرم و آثار امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهید مطهری و سید علی اصغر علوی از 18 مرداد تا 18 شهریور از سوی مدرسه حرکت برگزار می‌شود. علاقه مندان می توانند تا ساعت 24 روز 17 مرداد جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح مطالعاتی با محوریت محرم به شناسه @S_ketabasirat در پیام‌رسان بله و یا به شماره 09197912076پیام...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر سابق ارتباطات به ادعای احیای پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم واکنش داد.

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور گفت: بازوی توانمند دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور در احیای حقوق عامه و صیانت از آن، اصحاب رسانه و خبرنگارانی هستند که در تامین امنیت روانی جامعه نقش کلیدی دارند.

وب‌گاه عصر ایران

ما به شهدا و نیروهای مقاومت در فلسطین که همواره با پایداری اسطوره ای مبارزه می کنند، افتخار می کنیم و بار دیگر بر پایبندی خود - همانند چهل سال گذشته - به این مسئله مقدس و ایستادن در کنار این ملت مبارز تاکید می کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر راه گفت: در حال آماده سازی شرایط مرزها برای زائرانی که با خودروهای شخصی خود سفر می‌کنند هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گلاسر و بیکر در گزیده‌هایی از کتاب در دست انتشارشان که در نیویورکر منتشر شده، آورده‌اند، «میلی عقیده داشت، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل از جمله افرادی بود که رییس جمهور [دونالد ترامپ] را ترغیب می‌کردند پیش از تحلیف بایدن به ایران حمله کند. در 18 دسامبر، همان روزی که ترامپ با [مایکل] فلین برای بحث درباره برقراری حکومت نظامی دیدار کرده بود، میلی با نتانیاهو در خانه‌اش در قدس دیدار...