شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

ثابتی موضع مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایرانی درباره ترور سلمان رشدی را «شرم آور» خواند و آن را تلاشی «ذلیلانه» برای احیای برجام دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیلگر صهیونیست و استاد دانشگاه تل‌آویو سفر جو بایدن به خاورمیانه را شکست‌خورده خواند و تاکید کرد این سفر باعث نزدیک‌تر شدن روابط روسیه و ایران شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا در توییتی که منتشر کرده، نوشته است..

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در برنامه جهان آرا با اشاره به هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر هر دو معلم بودند؛ یاد و خاطره همه معلمان شهید را باید گرامی بداریم. نوری در پاسخ به این سوال که چه اقدام در وزارت آموزش و پرورش در دوران تصدی شما روی داده است گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از سال 90 تصویب شده بود اما در این دولت در راستای فرمایشات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله گفت: در سال 2013 خانم اشمیتز آلمانی و همکارانش تحقیقی درخصوص زلزله در منطقه مکران ایران منتشر و در آن احتمال وقوع زلزله 9 ریشتری را هم مطرح کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نواک جوکوویچ فوق ستاره تنیس جهان به دلیل نزدن واکسن کرونا، مسابقات مسترز آمریکا را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز رسانه قوه قضائیه نوشت: قاضی صلواتی با توجه به تفهیم اتهام متهم و امتناع تاجزاده از پاسخگویی به سوالات دادگاه به وی فرصت دفاع آخر را داد که تاجزاده مجددا سخن یا دفاعی را مطرح ننمود و در نتیجه رئیس دادگاه ختم رسیدگی را اعلام نمود تا در مهلت قانونی مقرر نسبت به صدور رای اقدام نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از آلودگی هوا در 22 مرداد را ببینید.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی هر یک از معلمان نباید بیشتر از یک ماه و نیم به طول بیانجامد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم سپاهان به لطف برتری دو گله‌ای که در خانه استقلال کسب کرد، فصل جدید لیگ برتر را با صدرنشینی استارت زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با الزام وزیر اقتصاد، بانک‌های دولتی مکلف به پرداخت وام بدون به ضامن به حقوق‌بگیران دولتی، خصوصی و بازنشسته‌ها شدند که در حال حاضر این پرداخت ادامه دارد اما در برخی بانک‌ها شرایط متفاوت و عجیبی نسبت به بخشنامه مربوطه اعلام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: کاخی است زیبا و پرماجرا. صحبت از کاخ مرمر است. اینجا که آمدید وقت بگذارید. از هیچ نما و نشانه‌ای به سادگی و گذرا عبور نکنید. این کاخ پر از زیبایی‌های منحصربه‌فرد است. داخل که برویم در دو سوی سرسرا پرده‌هایی آویزان است و زیر پرده‌ها بخشی از تاریخ این کشور کهن نهفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور با بیان اینکه زائرین اربعین حسینی باید بیمه شوند گفت: مذاکراتی با طرف عراقی انجام شده و اطمینان داده‌اند امنیت را برقرار کنند.

خبرگزاری تسنیم

تیم سپاهان به لطف برتری دو گله‌ای که در خانه استقلال کسب کرد‌، فصل جدید لیگ برتر را با صدرنشینی استارت زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهید همدانی با همسر و دخترش، زیر آتش خمپاره‌ها و تیربارهای آمریکا و عربستان، چشم فتنه بسیار خطرناک تکفیری‌های تحت‌الحمایه را درآورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد موسوی به انتقاداتی که اخیرا از او در مورد افشای وضعیت تیم ملی شده، واکنش نشان داد.