یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

نظری گفت: تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا نشان از اهمیت پیام رسانی و تبیین دارد که امروز این رسالت مهم اصحاب رسانه است و خبرنگاران رسالتی زینب گونه دارند که با مشی و پیروی از مکتب و سیره حضرت زینب (س) باید حماسه های هویت ساز را به خوبی تبیین و اطلاع رسانی کنند.

خبرگزاری دانا

امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت‌های مدافعان حرمی است که دل از خانه و کاشانه بریده و در آن سوی مرزها به دفاع از حریم آل‌الله و ایران اسلامی پرداخته و از جان خود گذشتند تا امنیت در ایران اسلامی پایدار باشد.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام رفیعی در پاسخ به این سؤال که معنای حریت چیست، گفت: منظور از حریت، آزادی درونی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: برای دستیابی به عدالت منطقه‌ای و فضایی و نیز ایجاد تعادل میان انسان، فعالیت و فضا، دولت‌ها اقدام به برنامه‌ریزی فضایی یا منطقه‌ای می‌کنند که در کشور ما از آن به آمایش سرزمین تعبیر می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه، کشور ما همچنان از فقدان اسناد رسمی قابل اتکای آمایش سرزمین رنج می برد، گفت: اسناد آمایشی دولت کمک چندانی به تدوین برنامه هفتم نمی کند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: با افزایش هزینه های تولید در سال جاری هنوز قیمت جدید کنسرو و رب گوجه فرنگی و ماهی تون اعلام نشده است که این امر باعث تعطیلی حدود 250 واحد تولیدی این بخش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رستم قاسمی، وزیر راه در حال حاضر فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی ممنوع است، اما احتمال دارد بعد از اربعین تصمیم دیگری گرفته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از روز 22 مردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

رضایی با بیان اینکه خبرنگاران جهادگران عرصه «جهاد تبیین» هستند، گفت: شکستن هیمنه پوشالی غرب نیازمند وحدت و اتحاد رسانه‌های مختلف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت: طبق گزیده‌های منتشر شده از یک کتاب، یک ژنرال ارشد آمریکایی به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که دونالد ترامپ، رییس جمهور وقت آمریکا را ترغیب به آغاز «جنگی لعنتی» با ایران می‌کند.

خبرگزاری دانا

محسن رفیعی گفت: انسان‌ها ابتدا در خانواده تربیت می‌شوند و کم‌کم پای در اجتماع می‌گذارند و باعث تجدید و به‌روزرسانی جامعه می‌شوند، خانواده‌ها قرار است بعد از آنچه در خانواده به فرزندان خود می‌آموزند آنها را به جامعه تحویل دهند؛ اما فرآیند تحویل فرزند به جامعه نیازمند یک آمادگی و حلقه واسط است و هیئت برترین حلقه واسط در سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز 23 مردادماه در خانه کشتی شهید صدرزاده آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن اعلام کرد که این کشور پروژه نفت و گاز ساخالین -1 در خاور دور روسیه را به دلیل اهمیت آن برای تامین انرژی رها نخواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز، سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام قم که در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: نهضت حسینی در حال گسترش است؛ چراکه همچنان از ابتدا برقرار بوده، بیشتر برقرار است و خدا وعده داده و در وعده خدا تخلفی نیست. وی با اشاره به توفیقات انقلاب اسلامی، آن را حاصل نَمی...