شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی آمار اخیر منتشر شده درباره تجارت خارجی ایران را مورد نقد قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد - استانبول شرکت ایرتور، پس از 10 ساعت تاخیر انجام شد.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس دقایقی قبل وارد تهران شد.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله اول از دومین دوره کلاس مربیگری فوتبال A ویژه بازیکنان تیم ملی و هم‌چنین مربیان نخبه از امروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بن والاس، وزیر دفاع انگلیس اذعان کرد که کمپین نظامی 20 ساله در افغانستان که در آن صدها نیروی انگلیسی کشته شدند، با شکست پایان یافت.

خبرگزاری دانا

یورش اف‌بی‌آی به عمارت ترامپ و تحقیقات درباره نقض قانون جاسوسی از سوی وی، آتش زیر خاکستر دعواهای حزبی که می‌تواند به جنگ داخلی در این کشور منجر شود را بار دیگر شعله‌ور کرده است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جوان ایرانی قابلیت دارد، شعار نیست بلکه واقعیت است، گفت: باید برای اداره کشور توجه اصلی‌مان به جوانان باشد.

خبرگزاری دانشجو

سید مسعود میرکاظمی گفت: رویکرد دولت سیزدهم بهبود شاخص‌های کلان از جمله رشد اقتصادی است؛ انعقاد قرارداد 29 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری داخلی در حوزه‌های نفت و گاز انجام شده و 10 میلیارد دلار دیگر نیز به‌زودی به نتیجه خواهد رسید. میرکاظمی با ارائه تحلیلی از شرایط اقتصادی کشور گفت: ما در برنامه‌های سال 1401 چند هدف‌گذاری داشتیم، از جمله ثبات اقتصادی که بتوانیم منابع و مصارف کشور را مدیریت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر خارجه قطر عصر روز شنبه در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که با علی باقری، معاون وزیر خارجه ایران در تهران دیدار و رایزنی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان می گویند فعالیت بدنی خفیف تا متوسط ممکن است خواص محافظت کننده عصبی داشته باشد.

خبرگزاری دانا

حسن حمزه گفت: متاسفانه برخی افعی های فتنه 88 پس از یک دوره حصر مثل اینکه از خواب زمستانه بیدار شدند و به سخنگوی داعش تبدیل شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهور بر لزوم توجه به پایش و پایداری مشاغل ایجاد شده در دولت سیزدهم تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه صاحبان کمپرها اگر دنبال محیط‌های خوب برای کمپ زدن و اسکان چند روزه هستند می‌توانند براحتی از همین جاده اسالم به خلخال و مناطق نمونه گردشگری این شهرستان استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس مجلس دهم طی مطلبی در صفحه شخصی خود نسبت به نامه منتسب به یکی از سران فتنه 88 واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنان مقام معظم رهبری درباره مساله حجاب در دیدار با ائمه جمعه را باید در چند رویکرد مورد توجه قرار داد.