یک‌شنبه 13 خرداد 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آملی لاریجانی گفت: اجرای عدالت وظیفه‌ای سنگین بر دوش قوه قضاییه است که امیدواریم با تلاش کارکنان و قضات دستگاه قضایی، رضایتمندی مردم از این قوه روزبه‌روز بیشتر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارنامه آقای طائب بسیار روشن است و ایشان در کار خود بسیار موفق بوده اند و کارنامه سابقه بسیار خوبی از خود برجای گذاشتند و ماموریت خود را به بهترین نحو انجام داده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتقال تجربه سیزده ساله شیخ حسین طائب به فرماندهی کل سپاه و قرار گرفتن یک نظامی با تجربه و متخصص چون حاج کاظم (سردار محمد کاظمی) بعنوان فرمانده سازمان اطلاعات سپاه، پرده اول از یک تحول جدید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اجرای عدالت وظیفه‌ای سنگین بر دوش قوه قضاییه است که امیدواریم با تلاش کارکنان و قضات دستگاه قضایی، رضایتمندی مردم از این قوه روزبه‌روز بیشتر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری 1401 از فردا یکشنبه 5 تیر 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیاناتی درباره گرامیداشت شهید چمران فرمودند: ستایش از شخصیتی مثل دکتر چمران، در حقیقت ستایش و تمجید از یک خط کلی است و چمران به عنوان یک راه‌رو در این خط کلی، مطرح است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«بدهکاری دولت روحانی» چند ماهی هست که به یک کلید واژه در ادبیات طرفداران و مسئولان دولت سیزدهم تبدیل شده است. حالا با وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی کشور و ثبت رکورد تورم ماهانه در خرداد ماه و عملی نشدن وعده های اقتصادی دولت سیزدهم، این کلید واژه بیشتر استفاده می شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهره نزدیک به رئیس دولت اصلاحات، ارسال نامه خاتمی به رهبری را تایید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک چهره نزدیک به رئیس دولت اصلاحات، ارسال نامه خاتمی به رهبری را تایید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: وزیر اطلاعات تاکید کرد: تروریست‌های روسیاه آلبانی‌نشین هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آنها در امان نخواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه تمام قد در حمایت از تولید داخلی به میدان آمده است تا بتواند از مشکلات تولیدکنندگان گره‌گشایی کند.

خبرگزاری دانا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیاناتی درباره گرامیداشت شهید چمران فرمودند: ستایش از شخصیتی مثل دکتر چمران، در حقیقت ستایش و تمجید از یک خط کلی است و چمران به عنوان یک راه‌رو در این خط کلی، امروز برای من در اینجا مطرح است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید بهشتی تحول بزرگی را طی فرصتی کوتاه در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی پدید آوردند و بازسازی نظام قضایی ایران، مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های آن شهید بزرگوار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد.